Foto's van Kevin

• Lindsey

Ik heb enorm genoten van de foto's van Kevin. Zoveel vrolijkheid! Mensen moesten zich schamen om de Efteling tot slechte naam te maken. Al die vechtpartijen zetten de Efteling tegenwoordig in een verkeerd daglicht. Ouders houden hun kinderen liever weg en de medie hoor je niet meer over de goeie dingen die de Efteling doet.

Kijk naar de foto's en geniet en schaam jullie (zij die zich aangesproken voelen!)

• kevin_olfers

Dankjewel Lindsey!

• Piet

Inderdaad mooie foto's en mooie weergave van de sfeer,hoewel ik zelf minder voor die artiesten naar De Efteling afreis.De sfeer vind ik gewoon leuk.

• kevin_olfers

Piet Schreef:

——————————————————-

> Inderdaad mooie foto's en mooie weergave van de

> sfeer,hoewel ik zelf minder voor die artiesten

> naar De Efteling afreis.De sfeer vind ik gewoon

> leuk.

Bedankt!

Mee eens piet! Aangezien ik een abonnement heb en 15 minuten van de Efteling woon komen de artiesten bij mij op de 1e plaats. ;) Ik ben meestal rond 1uur a 2uur in het park. (zaterdags) Dan ga ik naar wat acts toe. En drumbandjes. Vervolgens ga ik tegen de klok van 5 richting ETEN:D. En rond 6uur ga ik dan al bij de podium staan. Met een fles drinken in me broekzak. (tu) Want ik wil natuurlijk een goed staan plaatsje hebben. En dan te denken dat de eerste artiest om 20.45 komt. :S En ook zeker niet weg lopen want dan ben je je plaatje kwijt. Maar de tijd vliegt hoor. Want in die tussen tijd gaat de band zijn Soundcheck doen dus je word echt vermaakt met goede muziek. Kortom… Als je wat verder woont en je koopt een kaartje dan ga je inderdaad niet de hele tijd bij de podium staan.

• Stefanie

Hey kevin,

Heb je ook nog wat foto's van nieuwe dingen in de efteling zoals bijvoorbeeld circus anton pieck enzo? Ben er al echt bijna een jaar niet meer geweest, dus er zal vast wel weer het een en ander veranderd zijn..

Achja, had ik maar niet naar eindhoven moeten verhuizen… :$ Nu kan ik er niet meer naartoe fietsen :(:P

Mocht je ze hebben, alvast bedankt :D

Groetjes, Stefanie

• kevin_olfers

Stefanie Schreef:

——————————————————-

> Hey kevin,

>

> Heb je ook nog wat foto's van nieuwe dingen in de

> efteling zoals bijvoorbeeld circus anton pieck

> enzo? Ben er al echt bijna een jaar niet meer

> geweest, dus er zal vast wel weer het een en ander

> veranderd zijn..

> Achja, had ik maar niet naar eindhoven moeten

> verhuizen… :$ Nu kan ik er niet meer naartoe

> fietsen :(:P

> Mocht je ze hebben, alvast bedankt :D

>

> Groetjes, Stefanie

Helaas fotograferen VERBODEN daar! Ben er vandaag nog geweest. Een hele leuke show!

Groetjesss