zevenmijls zomer zaterdag 29 augustus

• Gijs

Ik ga zaterdag 29 augustus naar de efteling. het zal dan best druk zijn maar weet iemand hoelang de wachttijden bij de atracties ongeveer zijn? En scheeld het als je in de atracties gaat tijdens de optredens?

Groetjes Gijs

• Lindsey

Wat leuk dat je gaat. Ik wilde ook gaan maar door een ingegroeide teennagel ben ik genootzaakd ;-) om thuis te blijfen. Kan er wel om janken. :'-(

Maar als antwoord op je vraag; Ja het scheelt enorm als je in de attrakties gaat tijdens de optredens want dan staan namelijk veel mensen bij de optredens ipv bij de attrakties. Dus zeker een aanrader. :-)

Wens je enorm veel plezier toe en maak ons eens blij met wat foto's.

Groetjes Lindsey.X(

• kevin_olfers

Hoi Gijs,

Het zal wel rustig zijn denk ik. Misschien dat het bij De vliegende hollander savonds nog wel wat druk zal zijn maar das bijna altijd. Maar bij andere attracties is na mijn ervaring zeer rustig. Toen Nick & Simon ging optreden op vrijdag middag was het blijkbaar heel rustig in alle attracties. Ik ben er in ieder geval bij..

Groetjess Kevin

• Mark

Heeft er iemand foto's gemaakt ??

helaas kon ik er door mijn werk niet bij zijn maar wordt er altijd zo vrolijk van die sfeer fotos

roos heb jij niet een bericht met

fotos zeggen meer dan woorden????

hahahah

twinkelende groet

mark

• Roosje

Ik was er niet.

Dus geen kiekjes van mijn kant.

;)

• Lindsey

Da's nou jammer. Ik kijk altijd zo uit naar jullie foto's. Laatste tijd worden er sowieso weinig foto's geplaatst. Mijn foto's plaats ik liever niet want op elke foto sta ik zelf. (Ben nogal een narcist)

Plaats eens wat foto's van het opbouwende Bosrijk. Daar ben ik zo benieuwd naar.

Twinkelende groet Lindsey.