Agressie over en in de Efteling

• Lindsey

De politie heeft donderdag een vrouw uit het Zeeuwse Overslag aangehouden. Zij zou in attractiepark De Efteling een man en zijn vriendin uit het Belgische Wetteren hebben mishandeld.

De Belgen stonden in de wachtrij voor een attractie en wilden zich met enkele anderen vooraan aansluiten bij een stel dat bij hen hoorde.

De vrouw uit Overslag was volgens de Belgen zo gaan staan dat ze er niet door konden. Daarop liep de ruzie volledig uit de hand.

Bericht van Omroep Brabant

• mark

Beste lindsey,

Een vraagje, je geeft aan dat je je irriteert aan de reacties hier op dit forum/prikbord, over hoe agrassie enzo wordt opgewekt door de “efteling”. wat ik me afvraag is waarom je alle dingen die daar mee te maken hebben hier post. Ik bedoel ik ben zelf ook lid van de mailinglist van de eftelist en daar komen hele leuke dingen door. waarom kun je daar niet ovr praten maar alleen deze dingen posten. in elke reactie staat iets over agressie bij je. geniet van de mooie dingen van de efteling. ik ben mega fan van de efteling en ik ben altijd erg blij als ik er ben en wordt er mega vrolijk van. geniet van de wereld vol wonderen en let op er gebeurt bij jou ook een wonder.

twinkelende groet,

mark