En nou er over ophouden! De stoom is er nu wel af. Ander onderwerp. Beetje positief aub.
100% mee eens. Ik heb al meerdere keren aangegeven dat we ons gelijk hebben en een vergoeding krijgen van de Efteling, maar er blijven mensen reageren. Niks mis mee natuurlijk, want iedereen heeft recht op z'n mening. Maar het liefst haal ik het bericht er af, alleen zou ik niet weten hoe. Kan iemand me anders daar mee helpen? Ik heb al meerdere malen een mail gestuurd naar de webmaster, maar ik krijg geen reactie en m'n bericht blijft erop staan.
100% mee eens. Ik heb al meerdere keren aangegeven dat we ons gelijk hebben en een vergoeding krijgen van de Efteling, maar er blijven mensen reageren. Niks mis mee natuurlijk, want iedereen heeft recht op z'n mening. Maar het liefst haal ik het bericht er af, alleen zou ik niet weten hoe. Kan iemand me anders daar mee helpen? Ik heb al meerdere malen een mail gestuurd naar de webmaster, maar ik krijg geen reactie en m'n bericht blijft erop staan.
Haal het aub niet weg en stop ook niet! Je moet in jouw schoenen hebben gestaan om dit te begrijpen, net als ik afgelopen zaterdag heb gedaan. Reacties van mensen die beginnen over taallessen etc, daar geef je geen aandacht aan. Zwakke argument!
Wat je zegt klopt helemaal dit was 2009, en ik kan je vertellen dat het anno 2024 nog hetzelfde is al niet erger.
Ik ben zaterdag 10/08/2024 ook met hen in aanraking gekomen.
Ik uitte mijn zorgen over een jonge jongen die zij aan het duwen en trekken waren ik zie dat de jongen niet agressief is ook niet verbaal, en zij zijn met 6 volwassenen. Ik vraag of ze rustig met hem kunnen doen want het betreft een kind. Ineens wenden ze zich tot mij manen mij me vriendje te volgen het kind waar ze aan trokken. Nou ik ben een vrouw van 45 hoezo mijn vriendje oooh wij met een kleurtje zijn allemaal vriendjes van elkaar….ik voelde mij uitermate beledigd en gediscrimineerd omdat hij kennelijk met elkaar in verband bracht door ras. Intimiderend haat hij voor me staan met een vinger in mijn gezicht en eist respect. Ik dacht sta ik al in het sprookjesbos?? Respect mijn broek zakte ervan af. Uiteindelijk mocht ik het park niet meer in waar mijn kinderen zaten ook politie erbij etc. En ik lees dus meerdere gelijke klachten, en inderdaad allemaal racisme. En waar rook is is vuur. Ook ik heb er werk van gemaakt, maar helaas leren ze niets. Dat is het ergste dat dit al zo lang gaande is.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?