Hoi Mark,
Ik snap ook best wel dat het het meest voorkomend is bij zoiets, maar weeg eens even af hoeveel procent van de bezoekers een doorsnee familie is tegen bijvoorbeeld jonge stellen, homoseksuele stellen of vriendengroepen…?
Ik denk dat je rustig kunt aannemen dat dit op zijn minst 50% of meer is. Dan is de kans dus ook groter dat zo'n gezin de 100miljoenste bezoeker bevat dan anders…
En ik weet niet of je het helemaal doorhebt maar de PR afdeling heeft hier niks mee te maken hoor, de 100miljoenste is gewoon de 100miljoenste die de poort binnen komt wandelen en daar kan de efteling zelf weinig aan doen.
Daarbij wil ik nog even terugkomen op dit stukje dat op de ‘eftelist’ stond:
"De bezoeker werd tussen tien en half elf verwacht. Natuurlijk is het niet
wachten op de honderd miljoenste gast, maar op het mooiste, meest perfecte
gezinnetje dat door communicatie gescreend wordt. En terecht, want anders
levert het natuurlijk niet de gewenste publiciteit op."
Ik weet niet of je er erg in hebt maar dit word dus geschreven dor een freelancer en niet door de efteling zelf… Die zal er waarschijnlijk wel een mooi verhaal van hebben willen maken maar de efteling werkt net als ieder park gewoon met tellers dus deze onzin zal heel onwaarschijnlijk zijn.
En dat gemiep van Lindsey elke keer, tja, ik hoop dat je snapt dat het haar ook alleen maar gaat om dat ze weer iets te mekkeren heeft en niet zo zeer om wat er achter zit.