Toren Indische Waterlelies

• Lindsey

Hallo.

Vroeger stond er bovenop de rotsen bij de ingang van de Indische Waterlelies een witte toren. Sinds een paar jaar is die verdwenen en toen ik laatst mijn fiets ging stallen zag ik het puntje van die toren achter de fietsstalling staan. Vond het best een beetje sneu. Dat ding kunnen ze toch nog wel ergens voor gebruiken???

Twingelgroet Lindsey.

• DRs.Hotemetoot

Hey Lindsey,

Jij op de fiets naar De Efteling?

In eerdere berichten zei je maar steeds dat je van ver moest komen met je bloedjes van kinderen.Die komen ook op de fiets?Wat een agressie moet dat wel niet geven!Maar goed…voor je psyche is een flinke afstand wel goed.En dat witte puntje wat je zie bij het stallen van je velo…geen idee…misschien hebben ze er in De Efteling wel een puntje aan gezogen?

• Lindsey

Hahaha! Ik weet waar dit overgaat. Dat waren berichten van mijn collega Christine. Nee, dat waren niet mijn bloedjes. Dat vond ik zelf zo'n domme opmerking. Christine en ik zien elkaar niet meer. We zijn uit elkaar. Je kan het opzoeken op internet. Maar goed, daar gaat het niet om in dit discussiepunt. Die toren…het moet een nieuw doel krijgen. Wie???

• Stefanie

Whahaha, Christine he?! Vreemd dat “Christine” en jij precies dezelfde domme spelvouten (;)) maken.

Hotemetoot, ik denk toch dat je gelijk hebt wat betreft dat Stevie Nicks verhaal, vorig jaar heb ik een mailtje naar dat mens gestuurd en die was zich ook van geen kwaad bewust… En dan zul je net zien als ze zich in de nesten werkt met dr idiote uitspraken er natuurlijk een tweede persoon achter zit, geloof jij het nog?!

En jij Lindsey, ga je nog wel vaak genoeg naar de psych?

Nee, als het nou een of twee rare berichten van je waren en je had dan gezelgd dat het iemand anders was, hadden we je misschien nog willen geloven, maar na al dat gemekker van je aan te moeten horen en om dan met zo'n raar verhaal op de proppen komen zou ik alleen nog kunnen zeggen; neem een ander in de maling!

En als je dan toch per se een halve poging wilt wagen om geloofwaardig over te komen adviseer ik je om maar eens te beginnen met een andere schermnaam, maar onder de naam Lindsey zullen weinig mensen je nog geloofwaardig vinden.

• Stefanie

Oja, die punt van de waterlelies staat er ook ‘pas’ een jaar of 4, misschien al wel langer maar dat zou ik niet weten.

En als je het zo'n zonde vind, schrijf een brief, misschien mag je hem hebben om je kamertje op de psychriatische afdeling mee op te fleuren… t'is maar een suggestie ;)

• Stefanie

Ik kan het niet laten om dit nog even te posten, oordeelt u zelf…

Kan iemand zich de o zo irritante “CHRISTINE” mcVie nog herinneren… met de constant erbij gehaalde buurvrouw fatima?! Anyway, let hierbij vooral even op de onderstaand gemarkeerde zin:

Vliegende Hollander, geen HOOG vlieger!!!!

Gepost door: Christine mcVie ()

Datum: 19 september 2007 18:32

Dag allemaal,

Hier ben ik weer!

Het is weer een poosje geleden dat ik hier geschreven heb, aangezien de negativiteit soms niet te stuiten is…

Maar laat ik mezelf eens nuttig maken hier op het Prikbord.

In de geleende krant van buurvrouw Fatima stond dat Efteling, Vliegende Hollander tot zeker volgend jaar zal sluiten!!!!

Wat een drama!!!!

——————>Net nu ik maanden lang gespaard heb voor m'n bloedjes van kinderen om 1 dagje naar Efteling te kunnen gaan.<—————

“Mama gaan we nu niet meejr fliegen in de Hollander???”

(De jongste is aan het wisselen en heeft hierdoor moeite met de -R en -F.)

“Nee kind heb ik moeten zeggen, maar mama wel in Python hoor.”

Zal ik eerst wel een pil moeten nemen, om de zenuwen te onderdrukken, maar dit terzijde….

Niet omdat ik het niet durf, maar ja…je weet natuurlijk niet hoe je eruit komt!!!!

Alleen al daarvan krijg je hartkloppingen.

Zaterdag zullen we dan gaan, nog in de haast voor opppas gezorgd voor m'n NIET op Ritalin ingstelde Jack Russel met ADHD.

U zal denken, waar gaat het hier over.

Maar geloof me, als bijstands moeder, moet je alles in de hand hebben.

Ik ga jullie berichten over ons dagje hoor.

En bedankt Efteling voor de blaam van het park…Vliegende Hollander.

Veel groetjes,

Christine mcVie

…En ineens ging er een hele emmer kwartjes aan het rollen :D

• Lindsey

Hallo, ja die berichten bedoel ik. Die kwamen echt niet van mij hoor. Mijn collega dacht net zo leuk als mij te zijn en ging dus ook op deze tour. Echter vind ik het bij haar stomvervelend. En Stevie was ik idd eerst ja. Maar die kreeg straf dus dacht ik; Opnieuw.

Ik doe mijn best. Heb een positieve instelling en wil positief door het leven gaan vandaar dat ik eens ben begonnen over dat torentje wat iedereen zomaar vergeet. Het voegde altijd iets extra's toe aan het beeld van de ingang van de Indische Waterlelies. Ik mag toch zeggen dat ik het zonde vind? Het was een mooi puntje met gouden stipjes.

En van die spelfouten…tja sorry, we zijn niet allemaal van de hoge school die HIER komen voor aandacht/uitwisseling etc…

Twingelgroet Lindsey.

• Mark

Wil je dan in ieder geval positief blijven???

met twinkelende groet ( mijn afsluiter leuk gejat)

Mark

• Lindsey

Kom op allemaal, reageer nu eens over het onderwerp ipv mij steeds kapot te maken. Ik doe ook mijn best en kan het ook niet helpen dat mijn vreemde uitlatingen zo op jullie overkomen in deze wereld. Ik ben 1 en al positief van sero tot honderd. Ik stel voor dat ze dat torentje opnieuw neer zetten bij de Indische Waterlelies. Net als Assepoester was ik tenslotte jaren geleden OOK degene die het hier losmaakte dat dat arme schaap nog geen plaatsje had in de Efteling.

En zie; De grote Efteling baasjes hebben dit gelezen en gedacht; “Krijg nou wat, die Stevie heeft helemaal gelijk! Dat is niet niks!”

Let maar op mijn woorden, binnenkort staat dat torentje weer op zijn (of is het haar?) plaats.

Groetjes (ook gejat misschien?) Lindsey.

• Stefanie

Ja hoor Lindsey, Ton van de Ven schuift regelmatig gezellig ff aan op het forum…