Vandaag geweest

• Remco

Ben vandaag(22-09-2009) naar de Efteling geweest, en het was weer geweldig.

Samen met de kids, de oudste (2,5) vond het geweldig. Hij bleef roepen om nog een keer in Polka Marina te mogen.

Droomvlucht vond hij echt heel erg indrukwekkend en Fata Morgana een beetje eng. Hij heeft een geweldige dag gehad en ligt er nu lekker van te dromen………

Mooi om te zien dat de dingen die ik vroeger mooi vond, hij nu ook weer mooi vind..,..

De efteling wereld vol wonderen……..

• Mark

Het gaat over van ouder op kind hahaha dit is een besmetting met een virus die je levenslang vast grijpt. zo hoort het ook.

Sprookjes bestaan

twinkelende groet

Mark

• Karl67

Eindelijk weer es een leuk bericht!

De tekst zou je zo in een commercial kunnen doen…

Nu wijzelf ook kinderen hebben, 2,5 en 5 jaar komen we ook

weer es in't sprookjesbos en tsja dan blijkt de tijd gevlogen te zijn

en toch ook weer stil gestaan te hebben….

groet, Karl

• Lindsey

Sorry dat ik nu pas reageer. Ik was op vakantie naar Ibiza en kon daar niet op internet dus mijn excusses.

Wat een leuk berichtje. Zo zouden er meer moeten zijn. Helaas kan de Efteling dat niet waar maken de laatste tijd. De ene rel na de ander. Scheten laten, schelden, slaan, mishandelingen, bijten enz enz…

Ik heb dus besloten om pas weer in 2010 weer te gaan want na al die negatieve berichten heb ik weinig trek in een dagje Efteling. En ik ben natuurlijk heel benieuwd naar de nieuwe achtbaan Joris & de Draak.

Tinkelgroet van gebruinde Lindsey.

• Stefanie

Sorry dat ik nu pas reageer, maar als ik dit berichtje eerder had gezien had ik dat vast wel gedaan.

Erg leuk berichtje inderdaad maare, Lindsey, wat doet iemand die zich het hele jaar een slag in de rondte werkt om een dagje met dr “bloedjes” naar de efteling te kunnen op Ibiza? Of kost een vliegticket tegenwoordig maar 26euro?

Kan aan mij liggen hoor, maar ik vind de onlogische optelsommen op dit prikbord tegenwoordig wel erg onlogisch worden.