pegasus Blokje

• Mark

Beste allen,

Wie o wie uit de regio wageningen gaat een deze dagen naar de efteling? Ik ben zelf niet in de gelegenheid om te gaan. Nu is mijn vraag, degene die gaat, wil die voor mij een blokje meenemen van de pegasus achtbaan? Uiteraard worden de kosten voldaan bij ontvangst….. ik hoop zo dat er iemand me hier aan kan helpen. Voor vragen of iemand die me kan helpen mail me maar.

Mark_lodewijk@yahoo.com

Twinkelende groet,

Mark

• Silvia/Katinka

Kosten voldaan bij ontvangst?Denk niet dat het zo werkt. eerst betalen en dan versturen lijkt mij.

• Lindsey

Kijk…dit is nou zo'n typische Efteling Prikbord reaktie. Meteen weer een negatieve reaktie met een agressief ondertoontje. Niks niet tegemoet komen maar gelijk weer afmaken. Vreemd soort lui die Efteling fans.

• Silvia/Katinka

Lindsey Schreef:

——————————————————-

> Kijk…dit is nou zo'n typische Efteling Prikbord

> reaktie. Meteen weer een negatieve reaktie met een

> agressief ondertoontje. Niks niet tegemoet komen

> maar gelijk weer afmaken. Vreemd soort lui die

> Efteling fans.

Lijkt mij een vrij normale reaktie. Ik wil best een blok hout meenemen voor een vreemde Maar wil er toch zeker van zijn dat ik mijn geld heb voordat ik iets verstuur.

• Mark

He hallo

silvia, ik bedoelde met ontvangst betaling, ik kom hem bij je thuis ophalen vandaar dat ik vroeg van wie uit de regio wageningen. maar ik snap jou reactie ook.

toch bedankt voor je reactie

Twinkelende groet

Mark

• Stefanie

Huh, kun je daar een blokje van krijgen dan?

Voor zover ik gezien heb is het enige wat daar nog ligt modder en eenden :D

• calimero

zijn 1500 blokjes hout gezaagt van verschillende balken van de pegasus. Die worden verkocht voor 5 euro waarvan opbrengst ten goede komt van villa pardoes. Word alleen verkocht in het valies En ze zijn voorzien van een stempel met logo en jaartallen dat pegasus open ging en gesloten werd. De blokjes zijn allemaal verschillend van grote scheelt 1 tot 2 cm en sommige zijn helemala groen uitgeslagen andere helemaal ingescheurt door werking hout en karretjes wel grappig om te zien