18 Oktober geweest.

• Gerrit

Tja Stefanie, het is voor ons slechts 35 minuten met de auto, en thuis blijven kan ook. Ermee omgaan kan ook, maar mag je dan je mening niet geven daarover? Je kunt het bestempelen als gezeik, maar ook als gewoon jammer. Tja hoe het eraan toegaat weten wij onderhand ook wel, echter kunnen we vanuit thuis niet zien of het doordeweeks ook megadruk is en veel stuk is. Of kun jij dat wel vanaf je fiets? Jammer dat je het als zeiken, zeuren en mekkeren bestempeld. Ik kan me de frustratie van alle mensen en reacties wel voorstellen.

• Stefanie

Beste Gerrit,

Tenzij je in de eerste weken van het nieuwe seizoen gaat kun je er de klok op gelijk zetten dat het druk is, zeker met zulke stunts als die van de albert heijn de laatste jaren. En daar hoef ik niet voor op mijn fiets te gaan zitten hoor, ik denk er logisch voor na. En dat je van zo'n dag gefrustreerd raakt, natuurlijk, maar dat er dan mensen zijn die doen alsof ze dat nooooit hadden kunnen voorzien, nee, daar heb ik geen medelijden mee.

• Lindsey

Het is wel weer 1 en al liefde en meedeleven hier he? Tjonge jonge…wat zijn die Efteling fans toch leuke mensen onder elkaar. Ik zie zo maar een bepaald beeld (persoon) achter haar computertje zitten. Zich hevig op te winden aan berichtjes op het Efteling Prikbord.

Is het nou zo moeilijk om het eens LEUK met elkaar te hebben over de Efteling ipv elkaar steeds weer af te maken om een mening of het aankaarten van een bepaald onderwerp?

PS VROLIJK KERSTFEEST!