6 kaartjes voor Sprookjes feest Efteling te koop

• Claudia Nijpels

6 kaartjes voor Sprookjes feest Efteling te koop.

Wegens ziekte kunnen we niet gaan. Iemand interesse? Voor € 75.00 mag je ze overnemen. Ik hoor graag van je!

• Claudia Nijpels

Ok datum is ook handig. Beetje kort dan maar het is voor morgen 7 november. Ik stuur je de link en dan kun je de kaarten uitprinten.

• Roosje

Sprookjesfeest?

Mag ik vragen wat je daarmee bedoeld?

• Claudia Nijpels

Hoi Roosje,

De rabo heeft een actie, zij hebben efteling afgehuurd morgen en alleen de raboleden hebben toegang, zij noemen het het sprookjesfeest.

Heb je interesse?

• Roosje

Hallo Claudia,

Kom net pas weer thuis en lees je reactie.

Ik ken wel mensen die dat misschien heel leuk vinden.

Maar daar is het nu, denk ik, te laat voor.

Groetjes

• Stefanie

Dus… als ik het goed begrijp loop (liep) jij hier kaarten voor 75 euro aan te bieden die je zelf voor niks hebt gekregen?

Want ik neem aan dat als een bedrijf een feestje geeft, dit bedrijf ook voor de kosten opdraait?

Hoe dan ook, een van de twee is duidelijk krenterig bezig.

En oja, het is hier geen marktplaats-via-eftelingsite.nl dus houd het alsjeblieft bij wat je nu hebt geplaatst voordat zometeen iedereen hier zijn marktplaats advertenties komt promoten!

Dankje.

• calimero

stefanie voor die kaarten moest gewoon betaalt worden door de rabobank leden. Was 12,50 geloof ik per kaart.dus is niet gek dat ze hier ze voor 75 euro aanbied. Er is niks krenterig aan Het is een openstelling net zoals de macro vaak heeft gehad kon je voor 10 euro kaartje kopen. Een beetje uitzoeken waar je over praat is wel zo makkelijk voordat je hier een opmerking plaats over andere mensen. Houd het hier wel zo gezellig.

• marianne

tot wanneer zijn ze geldig