Koningin

• Lindsey

Ik doe een poging om een “leuk” onderwerp te beginnen en hoop dat we er “leuk” over kunnen praten.

Ik vroeg mij laatst af of Beatrix wil eens in de Efteling is geweest.

En Alexander met zijn gezinnetje. Hij wilt zijn kinderen een zo normaal mogelijke opvoeding geven word altijd overal geschreven. Daar valt een dagje Efteling toch ook onder?

Zouden ze de Efteling bezoeken op tijden dat het gesloten is voor het grote publiek?

(ben zo maar benieuwd wat andere daar van denken, of weten…)

Met vriendelijke groet jullie aller Lindsey en wees voorzichtig met vuurwerk!

• Me2

Bea zit toch dagelijks in het sprookjesbos in die holle boom met die staf en die rode cape om…………

• calimero

Wat de kinderen van Willem Alexander betreft kan ik je een leuk antwoord geven. Vorige week dinsdag heeft Maxima namelijk samen met wat vriendinnen en natuurlijk vriendinnetjes van Amalia de verjaardag van Amalia in het park gevierd. Alle drie de kinderen waren mee dus ook de kleinste. Mijn zus die op de efteling werkt heeft nog even met ze staan praten nou eerlijk gezegt maxima begon tegen haar en collega te praten over wat voor een leuke dag ze hadden gehad, was aan eind van de avond. Daarna zijn ze ook nog naar de musical gegaan naar het schijnt.

Wat een prive bezoek dus danig word daar niks over bekend gemaakt maar wel erg leuk dat ze het gewoon doen.

• calimero

En was gewoon tijdens Winterefteling en geen gesloten dag speciaal voor hun. Liep niet veel mensen om heen enkele efteling bewaker en rijkenmanager en hofdame dat was het. Hoe minder volk hoe minder het opvalt. Kijk entree gaat wel via de uitgang maar voor de rest gewoon net als iedereen.

• Gemma

Nou, beveiliging was er meer dan genoeg bij, maar onherkenbaar, oftewel ‘in burger’…

• Stefanie

Toch wel leuk dat ook zij gewoon een dagje naar de efteling komen, heerlijk om te weten dat ze bij het koningshuis ook gewone mensen zijn die dit soort dingen ondernemen, ik hoop dat vooral de meisjes het erg naar hun zin hebben gehad, maar dat zal vast wel :)