Allemaal in de startblokken?!

• Stefanie

Hey iedereen!

Het is alweer even geleden dat ik hier langs ben geweest maar volgens mij geld dat voor meerdere mensen ;)

Ik vroeg me eigenlijk gewoon af wie er straks op 1 april weer als de kippen bij is om de efteling binnen te rennen en wie het dit jaar wat rustiger aan gaan doen. Ikzelf zal er dit jaar niet zo heel veel komen, wij hebben het afgelopen jaar een hondje in huis genomen en hoewel de efteling een prima hondenkennel heeft is hij nog wat aan de jonge kant om de hele dag op dezelfde plek te blijven zitten.

Moet wel zeggen dat ik door het weer van gisteren weer behoorlijk zin heb gekregen om een dagje te gaan hoor!

Ik hoop in ieder geval dat met het begin van het seizoen ook de berichtjes en vooral de supermooie foto's van iedereen weer gaan komen, dat hoort voor mij ook wel een beetje bij dat efteling-gevoel :D

Groetjes,

Stefanie

• Lindsey

Meid, echt reactie krijg je niet he? Weinig kippen die mee hebben gerend 1 april denk ik. En waarom moet je vermelden dat je sinds kort een hondje hebt? Je wenst van mij toch ook niet dat ik vermeld dat ik beperkt ben door mijn aandoening?!?

stoomcarrousel40 heeft laatst hele mooie foto's geplaatst maar daar reageer je niet op. Alleen als er wat te katten valt laat jij van je horen. Ben je toevallig niet ontsnapt uit het huisje van Hans & Grietje?

PS hoe lang was je van plan die hond te houden? Als het puppy eraf is dan is het zeker ook bye bye hondje en hallo Efteling.

Niet de Twinkel de Pinkel groetjes aan jou.

Lindsey!

• Stefanie

Haha, super, jij denkt nog steeds dat je mensenkennis hebt, vooral zo doorgaan, zal ik eens kijken of ik mijn moderatorpassword nog kan vinden ;)

Kijk, en dat jij psychisch gestoord bent weet iedereen, daar is dus niks meer aan als je dat voor de 300ste keer laat weten, het leuke nieuws dat iemand een nieuwe hond heeft daarentegen kunnen normale mensen (dus niet die zoals jij) wel waarderen.

En dat ik geen reactie op mijn topic krijg maakt mij niet zoveel uit, in tegenstelling tot jou want jij zet er je onzinnige levensverhaal alleen maar in om reacties uit te lokken.

En nee, doorgaans reageer ik tegenwoordig niet meer op fototopics, ik hoef niet zonodig overal mijn naam bij te hebben staan omdat ik bang ben dat anderen mij dan vergeten… ik heb namelijk ook nog een leven buiten mijn computer, maar dat hoef ik jouniet uit te leggen, mensenkennis zat ;)

• Lindsey

>:D<