Glorie dagen

• Lindsey

De glorie dagen van het Efteling prikbord zijn voorbij als ik het zo bekijk. Geen foto's meer, geen leuke uitwisselingen onder elkaar. Niks daarvan…

Lindsey gaat het meer eens elders opzoeken.

Misschien dat de mensen in EuropaPark gezelliger zijn.

Twinkel de Pinkel groet van jullie aller Lindsey.

• karl67

Hoi Lindsey,

ben het met je eens. Als Eftelingliefhebber, bijna 40 jaar en als meestal toeschouwer van

dit forum zie ik dat velen of geen tijd of geen zin meer hebben in een verhaal, foto;s enz.

Jammer want we praten wel over een enorm stuk Nederlands cultuurgoed!

Maar niet getreurd, met zulk weer als vandaag zullen er vast weer velen genoten hebben

van de wondere wereld. Hun voetsporen hebben achtergelaten in de efteling met hopelijk vele

mooie herinneringen. Net zoals jij en ik die koesteren.

groetjes, Karl

• Stefanie

Persoonlijk mis is vooral de foto's van ROJA en kevin wel, die zijn altijd wel mooi.

Maar, helaas zijn interesses meestal wel vergankelijk dus de meesten die hier een paar jaar geleden nog de mooiste foto's neerzetten zullen misschien wel ergens anders hun plezier vandaan halen…?

En ach, het is maar een forum, jammer dat er niet zoveel meer gepost word maar je moet er ook je leven niet door laten beheersen.

Eerlijk gezegd heb ik zo het idee dat Alex er ook al een jaar of 2 geleden mee is gestopt de boel in de gaten te houden, ik zie er nergens meer iets van.

Maarja, zo gaan die dingen, en liever dat het forum komt te vervallen dan de efteling zelf ;)

• Jacko

De laatste jaren is het hier steeds rustiger geworden en dat is vooral gekomen toen hier veel gebruikers zijn overgestapt naar het toenmalige efteldingen.nl.

Helaas is dat forum ook ter zielen gegaan en daarna hebben de users hun thuis gevonden bij vijfzintuigen.nl en vooral het grote themepark.nl kreeg veel van die users.

Met al die andere Efteling-fora die er in de loop der jaren bij zijn gekomen is het hier een beetje achtergebleven wat betreft mogelijkheden, ik denk dat dat mede voor de daling van gebuik heeft gezorgd…

:)