in de rij voor je abbonement

  • fimmenga

    Wat was het de eerste dag een drukte om je abbonement bij de kassa te bestellen en meteen mee te krijgen zeg. Mijn ouders hebben ruim 3 uur in de rij gestaan. Efteling had dit vast niet verwacht. Men kwam dan ook met warme chocomel en appelpunten langs voor de mensen in de lange wachtrijen. Meer ervaring?

  • jacqueline

    Wij zijn dinsdag geweest en we hebben nog geen half uur in de rij gestaan.

  • van Riel

    Nouuuuu, 19-1-2011 blij met de scoot naar de efteling mijn abonnement verlengen, goed koud,

    eerst smorgens in de rij, daarna smiddags, bij het gastenverblijf werd ik niet geholpen, nee achteraan aan de kassa, met nog een mevr, uit Loon op Zand, ook gehandicapt, in totaal meer dan 2 uur in de rij, nee, geen stijl, ze mogen gerust het gastenverblijf dicht houden voor abonnement verlengen, een nieuwe aanvraag kon wel, maar dit vond ik niks vriendelijk.

    Het is een sprookjes park, maar dit was een heel onvriendelijke gehandicapte behandeling, vond die mevr, uit Loon op Zand ook.

    Kijk, als je kan lopen, kun je eens dribbelen, maar ben je rolstoelgebonden, heb je wel veel kou geleden, dus ik denk, waarom dan niet even bij het gastenverblijf de rolstoelgebruikers helpen?

    Nee, dit is geen service, wij blij dat we wat eerder van het park mogen genieten, geef dan maar niks weg, weten we ook niks ook.

    Bedankt voor de riendelijke behandeling namens 2 gehandicapte mensen, 1 uit Loon op Zand en 1 uit Kaatsheuvel.