Justice27 schreef:
>
> Ik weet niet of iedereen al zo oud is als ik (ahum) maar wie
> herinnert zich nog het zwembad in de Efteling?
> Ik mis
> het niet, ik heb de foto's nog als herinnering…..
>
Ik weet niet hoe oud jij bent Justice27 (27 wellicht???). Ik herinner me beide zwembaden in ieder geval wel redelijk goed. Het kinderbad met de witte olifant herinner in me overigens beter dan het grote zwembad op de Zonneweide. Dat komt omdat wij vroeger meestal naar het kinderbad gingen en zelden of nooit naar het andere zwembad. Op warme dagen was ik dan weleens jaloers als ik de mensen zag in die in het grote zwembad aan het zwemmen waren.
Op zich vind ik het wel jammer dat beide zwembaden weg zijn, maar binnen het huidige park zou zeker het grote zwembad niet echt meer passen denk ik. Het kinderbad met de olifant had van mij echt mogen blijven. Graag zelfs. Daar heb ik bijzonder goede herinneringen aan en ik denk dat kinderen het nog steeds een heel leuk bad zouden vinden.
Ik ben trouwens heel benieuwd naar je foto's van het zwembad. Lijkt me heel gaaf als je die hier zou willen/kunnen plaatsen. Helaas heb ik zelf geen foto's van de zwembaden, maar wel wat oude afbeeldingen van ansichtkaarten e.d. Bij deze.
Het grote zwembad op de Zonneweide
Het kinderbad met de olifant