bus en entreekaartje

• Diana

Hallo, kan iemand mij vertellen hoeveel het buskaartje kost naar de efteling? en is dat een retourkaartje?? ik bedoel vanaf het treinstation …

alvast bedankt.

Diana

• Twinkelaar

Als je hem los koopt bij de chauffeur kost een heen en terug kaartje 4,15 (weet ik bijna zeker) en als je met strippenkaarten koopt weet ik het niet…

Twinkels,

Twinkelaar.

• Nanne

nou toevallig ben ik gisteren heen geweest, als je het zo koopt bij de buschauffeur is het 5,60 en volgens mij is dit een enkeltje dus moet jet het vermenigvuldigen.(zoiets) ben je met zijn tweeen, dan kun je een metelkaartje kopen voor 5 euro, dan betaal je dus 2,50 per persoon. ben je met een strippenkaart, 7 strippen heen, 7 strippen terug.

zo wat een lijst. hoop dat je er wat aan hebt.

• Eftelfreak

Een retourtje efteling kost met de bus 4,10 als ik het goed heb. Tenminste dat koste het in april nog wel :P (sinds kort ga ik met de auto)

• Droomelfje

Nanne schreef:

>

> nou toevallig ben ik gisteren heen geweest, als je het zo

> koopt bij de buschauffeur is het 5,60 en volgens mij is dit

> een enkeltje dus moet jet het vermenigvuldigen.(zoiets) ben

> je met zijn tweeen, dan kun je een metelkaartje kopen voor 5

> euro, dan betaal je dus 2,50 per persoon. ben je met een

> strippenkaart, 7 strippen heen, 7 strippen terug.

> zo wat een lijst. hoop dat je er wat aan hebt.

Je hebt ook Eftelingretourtjes, die zijn iets van 5 euro zoveel voor een retour, en met een OV kaart kosten ze minder :)

• Nanne

nee die waren er niet, dat was een metelkaartje en kan alleen als je met zijn tweeen bent, je kreeg geen extra korting met je ovkaart. ik heb het allemaal bij de balie gevraagd en die hebben mij dit verteld.

• Lotje

Misschien is het ook afhankelijk van welk station je komt?!?!? Tilburg is dichterbij lijkt me dan Den Bosch…

• Nanne

de reistijd is vanaf beide stations een halfuur…. tenminste ik heb dat wel steeds.

• ikke

volgensmij is naar den bosch langer hoor!

• lenneke

heej nog even een vraagje hier:

weten jullie zeker dat je ov niet geldig is in de eftelingbus? scheelt me namelijk wel een hoop centjes…. Hoop dat iemand me het even wil laten weten, want zondag gaan we al!!! joehoe!

kus