bus en entreekaartje

• Mark

In de Efteling-bus (lijn 169 vanuit Tilburg, lijn 168 vanuit Den Bosch) is je OV-jaarkaart gewoon geldig!

Natuurlijk is een “week”-kaart alleen maar geldig op werkdagen en een “weekend”-kaart in het weekend, maar dat spreekt voor zich…

Groet,

Mark Teunissen

• Mark

In de Efteling-bus (lijn 169 vanuit Tilburg, lijn 168 vanuit Den Bosch) is je OV-jaarkaart gewoon geldig!

Natuurlijk is een “week”-kaart alleen maar geldig op werkdagen en een “weekend”-kaart in het weekend, maar dat spreekt voor zich…

Groet,

Mark Teunissen

P.S. Sorry, had dit bericht eerder na een andere reactie gepost waardoor onduidelijkheid kan ontstaan. Ik hoop dat het nu wèl duidelijk is…

• Sylvia

Hoi, ik heb ergens gelezen dat er ook met elkaartjes zijn voor de trein?

Weet iemand hier iets van???

Want ik kan er niks over vinden.. maar zou graag weten of het echt zo is of niet..

• cleo

weet iemand wat een kaartje voor efteling kost als je het weet stuur mij een getal

oke dankje wel thaanksssssss:P:D

• shari

mijn vriendin en ik gaan naar de efteling met de bus vanaf station den bosch maar hoeveel kost een kaartje??

• Nanet

Hey cleo,

een kaartje voor de efteling kost iets van 27 of 29 euro..

;)

• W&M

hallo allemaal =D

weete jullie miss hoeveel het kost met de bus van maastricht naar de efteling te gaan?????

xxx

• lisa

eej ik zeg tegen jou het is niet zo duur hooooooooorrrrrrrrrrrrrrrrrr dddddddddddduuuuuuuuuuuuussssssssssssssssssssssssssssssssss en het kost maar 1 cent perpersoon dus niet komen liegen oke

doei lisa