Hoe vaak gaan jullie naar de efteling?

• Angie

Jemig, waar woon jij wel niet helemaal :? ? Ik neem aan ergens in het noorden van het land.

• Justice27

Ik ga variërend, soms elk weekend en als mijn zoontje vrij is op de maandag, mijn vaste vrije dag, soms, zoals nu, wegens drukke werkzaamheden even een tijdje niet. Maar ik woon in Breda, dus lekker dichtbij. Ik ben er in iets minder dan 20 minuten.

Groetjes,

Justice27

• guido

Als ik de andere reacties lees dan valt het bij mij best mee.

De afgelopen paar seizoenen ging ik ongeveer 10x, maar waarschijnlijk wordt dit seizoen voor mij een nieuw record. Dit seizoen al 7x, waarvan vorige week 3x geweest ;-)

Is gelukkig niet ver: 10 minuten met auto, 30 met de fiets.

• Nanne

ik ben ook benieuwd waar jij dan woont, Tinky!

ik woon zelf in Assen en ben 4 uur onderweg heen en terug met het ov en de fiets en wandelend. ik probeer elke maand 1x te komen maar het liefste 1x in de 2 weken of vaker. in de vakantie ook vaker.

(met mijn ouders ga ik elk jaar 1x en met de auto doen wij er 3 uur rijden over, als het tenminste niet druk op de wegen is)

• Stefanie

:| 30 minuutjes met de fiets?! Waar woon jij dan guido? Ik woon in tilburg en doe er 50 minuutjes over… hmm, je kunt niet alles hebben helaas :D

• Gemma

guido schreef:

>

> Als ik de andere reacties lees dan valt het bij mij best mee.

>

> De afgelopen paar seizoenen ging ik ongeveer 10x, maar

> waarschijnlijk wordt dit seizoen voor mij een nieuw record.

> Dit seizoen al 7x, waarvan vorige week 3x geweest ;-)

>

> Is gelukkig niet ver: 10 minuten met auto, 30 met de fiets.

Jaaaaaaaa Ik overtref iedereen nog in afstand: 6 kilometertjes (=5 minuten auto, maar meestal 15-20 minuten op de fiets) !!!!!!! Ik ben vorig jaar 50 keer geweest. (waarvan de helft of meer in mijn 9 weken durende zomervakantie:D) en nu staat de teller op 14, 15 of 16 (volgens mij….)

• Louisa

Hebben jullie een seizoenspas?

• Angie

Ja, ik heb inderdaad een abonnement. Anders is het echt niet te betalen om iedere twee weken naar de Efteling te gaan. De meesten hier hebben volgens mij een abonnement.

• eftelingetje

heey mensen..

ik heb ook een abbonement en eerst ging ik echt elke week alleen de laatste paar weken heb ik er helaas geen tijd meer voor gehad..

maar ik ga deze week weer dus ik denk dat ik de aankomende weken ook wat vaker ja:)

ik rijd er met de auto maar 10 minuten mee en met de fiets weet ik het zo niet..

doeii groetjes eftelingetje

• guido

Ja, idd een abo. Ik mag donderdag weer…eerst woensdag in het hotel en dan donderdag het park. Het is dan tenslotte ook alweer een week geleden dat ik geweest ben :D