Hoe vaak gaan jullie naar de efteling?

• Justice27

Ja, ik heb ook een abonnement, mijn zoontje ook. Via de C1000 heb ik voor mijn man nog losse kaarten bij elkaar gespaard, die gaat maar een paar keer per seizoen mee, dat vindt hij genoeg.

• Kaatje

Ik ben meestal elke zondag in de Efteling te vinden. Zondag is bij mij Eftelingdag, maar als ik eens de kans zie om op een andere vrije dag te gaan, dan doe ik dat ook natuurlijk! Ik ben dit seizoen 23 keer geweest (excl. de bezoeken aan de winterefteling dit jaar) Vorig seizoen ben ik 52 keer naar de Efteling geweest.

• Mastodon

We zijn dit jaar nog maar 6 keer geweest, maar we hebben het erg druk.

Cheerz,

Barry

• Anita

Ik ben vorig jaar voor het eerst geweest met me vriendin Tinky, en dit jaar weer aankomende zaterdag alweer 2 weken geleden en heb nu de Efteling virus te pakken. En we reizen er beide bijna wel 4 uur voor. We wonen in Friesland. En doen alles met de trein en bussen.

En het is het reizen heus wel waard of niet Jantina??

Groetjes Anita

• TinkY

Ik woon in Drachten…moet dan eerst naar heerenveen en dan in de trein:)

Maar het is echt dubbel de tijd waard hahahah en SORRY anita hahah heb je aangestoken! :P

HIHIH

KNUFFF xxxxxxxxxxxxxxxx j

• Anita

Ik woon in Surhuisterveen, dat is 14 km van Drachten. Ik ga Eerst met de bus naar Leeuwarden en dan met de trein naar Zwolle. In Heerenveen zien Jantina en ik elkaar. :) En jantina geef niet hoor dat je me hebt aangestoken. Vindt het een heerlijke gevoel van wat je krijgt daar in de Efteling.

xxxxxx Anita

• coop

wij gaan bijna elk weekend .

wij wonen in breda maar staan speciaal voor de efteling

op de camping in udenhout.

wij hebben al zeven jaar een abonement.

zijn dit jaar al vijftien keer geweest wordt nog wel meer.

vorig jaar zijn we 40 keer geweest.

alles bij elkaar al die jaren misschien wel 400 keer

• muizemeis

Als het goed is, komen we er 1 x per twee weken.Maar dat is meestal een halve dag.

We hebben de mazzel dat we sinds februari in Kaatsheuvel wonen, en we een abbo hebben.

Vaak gaan we vrijdag na schooltijd nog even, heerlijk!!!!

• Miranda, mv Tim (04-02-2004)

Wij gaan gemiddeld 1 keer in de week.

Soms gaan we op zaterdag en zondag en de andere week gaan we niet.

Vandaar dus dat gemiddelde van 1 keer per week.

Wonen in Waalwijk, dus erg dicht bij de Efteling.

Auto 10 minuutjes en fiets denk ik een half uurtje.