Ja, ik heb ook een abonnement, mijn zoontje ook. Via de C1000 heb ik voor mijn man nog losse kaarten bij elkaar gespaard, die gaat maar een paar keer per seizoen mee, dat vindt hij genoeg.
Ik ben meestal elke zondag in de Efteling te vinden. Zondag is bij mij Eftelingdag, maar als ik eens de kans zie om op een andere vrije dag te gaan, dan doe ik dat ook natuurlijk! Ik ben dit seizoen 23 keer geweest (excl. de bezoeken aan de winterefteling dit jaar) Vorig seizoen ben ik 52 keer naar de Efteling geweest.
Ik ben vorig jaar voor het eerst geweest met me vriendin Tinky, en dit jaar weer aankomende zaterdag alweer 2 weken geleden en heb nu de Efteling virus te pakken. En we reizen er beide bijna wel 4 uur voor. We wonen in Friesland. En doen alles met de trein en bussen.
En het is het reizen heus wel waard of niet Jantina??
Groetjes Anita
Ik woon in Surhuisterveen, dat is 14 km van Drachten. Ik ga Eerst met de bus naar Leeuwarden en dan met de trein naar Zwolle. In Heerenveen zien Jantina en ik elkaar. En jantina geef niet hoor dat je me hebt aangestoken. Vindt het een heerlijke gevoel van wat je krijgt daar in de Efteling.
xxxxxx Anita
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?