Foto's Efteling 26-08-2005 incl. aankondigingsbord DVH

• Angie

Het was rustig vandaag in de Efteling. Alleen de smalle kant van het parkeerterrein stond vol en enkele rijen van de brede kant. Nergens lange wachtrijen dus, alleen een half uur wachttijd bij de Python aangezien die met één treintje reed. ?k Heb weinig foto?s gemaakt vandaag, maar gelukkig wel de primeur van de dag meegekregen en gefotografeerd: het aankondigingsbord van De Vliegende Hollander! Het bord is pas vanmiddag geplaatst werd ons door de bouwvakkers verteld. Persoonlijk betwijfel ik of dit echt een realistische weergave is van de attractie die momenteel in aanbouw is, maar speculeren n.a.v. dit bord is natuurlijk altijd leuk. Volgens de afbeelding op het bord zijn de coaches 12 persoons bootjes. Verder zie ik bliksem en lijkt de splash te volgen direct nadat men de toren uitkomt. Verder weet ik niet goed hoe ik het ?stadje? moet interpreteren dat bovenaan de afbeelding te zien is.

Verder viel vandaag nog op dat er op veel locaties in het park geschilderd wordt.

Het bewuste bord:

• Nanne

leuke foto's, maar ik zie al wel dat dit geen atractie voor mij is…

• Robin

leuke fotos's angie

• Gemma

Oooh angie wat een mooie foto's weer!! Ook dat bord van de Vliegende Hollander vind ik echt mooooi!!

(Ik vind het nog steeds erg jammer dat ik niet kon, maar ja, ben heel de dag met school bezig geweest.)

• Angie

Gemma schreef:

>

> (Ik vind het nog steeds erg jammer dat ik niet kon, maar ja,

> ben heel de dag met school bezig geweest.)

Ik vond het ook heel jammer dat je vandaag niet kon. Het was een lekker dagje in de Efteling en was zekers gezellig geweest als je er bij was geweest. Ik hoop dat hetgeen je voor school moest doen gelukt is.

• Albert-Jan

Heyz Angie,

Mooie foto's en leuk die primeur van de vliegende Hollander. Afgelopen zaterdag (thema songfestival, jeuj!) toen ik er was stond het bord er i.i.g. nog niet.

Groeten,

Albert-Jan

• Angie

Albert-Jan schreef:

>

> Afgelopen zaterdag (thema songfestival, jeuj!) toen ik er was

> stond het bord er i.i.g. nog niet.

Dat klopt inderdaad. Het bord is pas gisterenmiddag geplaatst. Het was dus een echte primeur gisteren.

• John

Tja, Angie Ik was te vroeg naaer DVH gelopen, jij had geluk.

Mooie foto's

• Angie

John schreef:

>

> Tja, Angie Ik was te vroeg naaer DVH gelopen, jij had geluk.

Dat vermoedde ik al John. Jij was ‘s morgens om 10.00 uur meteen naar het Ruigrijk gelopen en toen stond het aankondigingsbord van DVH er nog niet naar ik later begreep. Wij zijn na de show van 12.30 uur via een ritje Fata Morgana en de Bob naar het Ruigrijk gelopen en toen stond het bord er wel. Navraag bij één van de bouwvakkers leverde op dat het bord inderdaad pas ’s middags was geplaatst. Het was wel grappig om te zien wat er toen gebeurde op het terras van De Kombuys. Het was een komen en gaan van Eftelingliefhebbers (naar ik aanneem) die foto's kwamen maken van het bord. Ook Henk Groenen verscheen daar nog, samen met een andere Eftelingmedewerkster die ook foto's van het bord heeft gemaakt. Mogelijk t.b.v. het intranet van de Efteling.

• John

Angie schreef:

. Ook

> Henk Groenen verscheen daar nog, samen met een andere

> Eftelingmedewerkster die ook foto's van het bord heeft

> gemaakt. Mogelijk t.b.v. het intranet van de Efteling.

Dat had Henk wel eens mogen laten weten dat het gisteren gebeurde, ik wist wel dat het eraan zat te komen.

Zelf vermoede ik dat het na het hoogseizoen zou gebeuren samen met de persconferentie.

Maar goed,tis maar een bord, alhoewel ik er graag bij was geweest natuurlijk met al die Eftelingers…

Enne Angie,… je had me gsm nummer toch.