Foto's Efteling 26-08-2005 incl. aankondigingsbord DVH

• Angie

John schreef:

>

> Enne Angie,… je had me gsm nummer toch.

Eh ja, dat heb ik nog steeds ja :-). Alhoewel ik daar gisteren geen seconde aan gedacht heb dat ik dat heb. Ik was er trouwens ook vanuit gegaan dat jij het park al had verlaten op het moment dat wij het bord ‘ontdekten’. Dat was namelijk rond half drie 's middags.

• John

Angie schreef:

>

> John schreef:

> >

> > Enne Angie,… je had me gsm nummer toch.

>

> Eh ja, dat heb ik nog steeds ja :-). Alhoewel ik daar

> gisteren geen seconde aan gedacht heb dat ik dat heb. Ik was

> er trouwens ook vanuit gegaan dat jij het park al had

> verlaten op het moment dat wij het bord ‘ontdekten’. Dat was

> namelijk rond half drie 's middags.

ja , toen was ik idd al weg, thuisgekomen zat er een mailtje in me “nieuwsmailbox” dat het bord er net geplaatst was met een klein fototje (zie TP).

Ach ja, volgende keer beter.

• Vogel Rob

's Morgens was het bord er niet, maar toen was Ronald van der Zijl er wel, volgens mij heeft hij de plaats bepaald van het bord en dat deze er dan 's middags is gekomen.

Overigens mooie foto's en een heel mooi bord.

Vogel Rob

• coop

gave fotos had het bord al gezienVogel Rob schreef:

>

> 's Morgens was het bord er niet, maar toen was Ronald van der

> Zijl er wel, volgens mij heeft hij de plaats bepaald van het

> bord en dat deze er dan 's middags is gekomen.

> Overigens mooie foto's en een heel mooi bord.

>

> Vogel Rob

• calimero

Iedereen die wel eens in Europapark is geweest de laatste twee jaar weet precies wat voor een atractie DVH gaat worden.Het word namelijk een kopie van de Poseidon die in dat park staat. Ik ben afgelopen voorjaar daar geweest en het is echt een hele gave achtbaan/watercoaster. Je zit in een bootje dat tevens een achtbaan karretje is net zoals op het bord te zien is. Word echt heel gaaf

• Angie

calimero schreef:

>

> Iedereen die wel eens in Europapark is geweest de laatste

> twee jaar weet precies wat voor een atractie DVH gaat

> worden.Het word namelijk een kopie van de Poseidon die in dat

> park staat. Ik ben afgelopen voorjaar daar geweest en het is

> echt een hele gave achtbaan/watercoaster. Je zit in een

> bootje dat tevens een achtbaan karretje is net zoals op het

> bord te zien is. Word echt heel gaaf

Ik denk wel dat het een hele gave attractie gaat worden. Ik weet echter wel bijna zeker dat het geen kopie gaat worden van een attractie zoals deze te vinden is in Europapark. Ik verwacht dat de Efteling toch wel iets creatiever zal zijn en niet zal kiezen voor een kopie van een attractie uit een ander park. Mogelijk dat er wel een aantal overeenkomsten zullen zijn.

• John

Duidelijk is al dat het GEEN “copie-attractie” zal zijn.

• calimero

Niet qau vormgeving en aankleding wel als soort en techniek. Ik dacht in eerste instantie aan de posseidon omdat ik toen al wist van een bekende hoe hij er uit gaat zien. Ze hebben een manquette op kantoor staan. Maar heb vandaag het bord in het echt gezien en op internet de simulatie en het word een atractie alle Atlantica, ook in europapark. Dit soort is nog gaver.