Efteling-bezoekers vast in Python (Python gesloten)

• harryhonda

Nieuwe treintje heeft wel vastgezeten in de kurketrekker, is nog maar een paar weken geleden gebeurd. dat was op zaterdag toen eindelijk dat 2e treintje zou gaan rijden, stonden zelfs foto's van iemand bij die ze met de telefoon had gemaakt(niet van het treintje maar dat er een grote afzetting was geweest) Je geheugen is wel erg kort zeg, ik had toch wel gedacht dat jij dat zou weten, je reageert echt op elk topic wat hier staat…..;-)

• Eftelfreak

Die zat vast in de helix niet in de kurketrekker.

• Angie

Eftelfreak schreef:

>

> Die zat vast in de helix niet in de kurketrekker.

Dat is dus wat ik bedoelde. Thanx voor de aanvulling.

• harryhonda1

echt niets beter te doen…….

• Stampgevaar

in andere woorden.. uitgelult…

Maar ik vind het echt jammer dat de Python alweer stil ligt, ze kunnen hem net zo goed voor het hele seizoen voorlopig sluiten en grondig nakijken. Dan kan hij het volgende seizoen gewoon weer normaal draaien zonder al te veel problemen.

• vogel rocker

ja het is wel jammer natuurlijk, maar het zijn nog maar kinderziektes van die vernieuwing.Oke, er gaat wel wat mis maar ze lossen het toch ook weer op? Ik denk ook dat die problemen komen door Kumbak. Dat is nog een beginnend bedrijf dus er zullen in de Vliegende Hollander ook nog wel wat kinderziektes gaan zitten.(niet negatief bedoeld)

• Eftelfreak

Ik pleit er voor om de MK1 coaches weer terug te plaatsen na revisie :D

(De eerste treinen uit 81 dus)

• Stampgevaar

Daar heb ik nooit ingezeten, maar vond die treinen uit 1996 (geloof ik) ook nie slecht een paar jaar geleden. Waarom kopen ze geen treinen meer bij Vekoma?

• Stefanie

Ik vind de treinen die nu op de baan staan echt ondingen. Dan weer dit en dan weer dat, kinderziektes kunnen, maar het lijkt onderhand wel een chronische ziekte te worden!

Bovendien zitten die treintjes echt voor geen meter.

Ik ben nogal klein van stuk, en zat met mijn schouderbladen precies tussen 2 van die rode rugbalken in. Daar komt ook nog eens bij dat het treintje zaterdag zo hard schokte dat ik eerst met mijn armen naar voren schoot en vervolgens met enkel mijn wervels tegen de rugleuning terug schoot. Nu heb ik er dus nog steeds last van. :(

Nee, geef mij de oude treintjes maar, die zijn tenminste nog comfortabel en vertrouwd.

• LeFabre

Jammer dat de Python het niet meer doet, hoop dat ze hem weer fantsoenelijk opknappen want ik schrik er wel van.

Ik wilde ook weer eens naar de Efteling want ik ben al jaren niet meer geweest en heb gave herinneringen aan de Python, het was altijd een gigantische sensatie!!!