Efteling-bezoekers vast in Python (Python gesloten)

• Roadrunner(LvZ)

al iets bekend wanneer ie weer open gaat??? ga de 26e??? zou ie het dan alweer doen??

• Pepper

Roadrunner(LvZ) schreef:

>

> al iets bekend wanneer ie weer open gaat??? ga de 26e??? zou

> ie het dan alweer doen??

Als we dat nou eens wisten ;)

• Sleutel

Binnenland

zo 18 sep 2005, 10:57

Bezoekers Efteling kunnen weer in de Python

KAATSHEUVEL - Bezoekers van pretpark de Efteling in Kaatsheuvel kunnen vanaf dit weekeinde weer in de Python. De achtbaan werd een week geleden gesloten nadat een van de treintjes tot stilstand was gekomen en enige tijd later terugrolde. De bedrijfsbrandweer moest de 28 inzittenden uit het karretje halen.

Onder meer veiligheidsinspecteurs van de Efteling en een onafhankelijk keuringsinstituut hebben de oorzaak van het incident onderzocht. Een van de drie veiligheidssystemen bleek “met vertraging te hebben gereageerd” , aldus de Efteling. Het attractiepark heeft maatregelen genomen om te voorkomen dat het probleem nog eens optreedt.

De Python is in 1981 geopend. Hij is 750 meter lang en 29 meterhoog.

• Miriam

:):):):):)

Mijn dochter zal dit fantastisch vinden! Laten we hopen dat de Python as zaterdag ook nog geopend is.

Ik zeg nog maar even niks tegen haar….

groetjes Miriam

• muizemeis

Nou,

afgelopen zaterdag voor het eerst in de nieuwe treintjes gezeten

(na ruim 23 jaar niet meer in de Python geweest, mijn zoontje moet nog 9 cm, vandaar)

SUPER !!!

Je kan tussendoor de karretjes kijken, brrr.

En groot voordeel, het zit beter, in de vorige treinen zat ik met een zeer kromme rug, (au) terwijl ik toch 1.83 ben, was ik te lang….

En zijn die beugels niet te verstellen? De een kwam hoger uit dan de ander.