verslag musical tita tovenaar

• donald

Ben gisteren naar de muscal tita tovenaar geweest.

Het was zeer slecht weer vandaar dat het een half uur later begon.

Wij hadden hoge verwachtingen van deze musical.

Maar dat is helaas geen waarheid geworden

De spelers deden allemaal hun best maar ik heb nog nooit zo'n slecht verhaal gezien als deze het hele verhaal klopte voor geen meter het was saai vanaf het begin tot het einde ik was blij dat ik weer naar huis mocht.

De meeste liedjes waren langdradig en saai.

Decor is niet wat we gewend zijn bij de efteling.

Kostuums waren wel leuk.

Verlichting was zeer slecht.

En als we over speciale effecten hebben een kind van 4 kan het nog beter bedenken.

Mijn dochter van 11 zij dit verhaal had ik nog beter kunnen bedenken.

Mijn zoon van 8 vond alleen de 2 poppen leuk maar zei ik wil deze show niet nog een keer zien.

Mensen om me heen klaagden ook al dat het een slechte voorstelling is.

Dus efteling als je met deze voorstelling wilt pronken zou men er nog veel aan moeten verbeteren anders is dit een zeer slechte reclame voor heel het eftelingpark.

• Stefanie

Ik had ook al gezien dat ze de poppenspelers gewoon op het podium hebben geplaatst, dus zeg maar dat ze gewoon zichtbaar de poppen bespeelden. Erg jammer, ik wilde er naartoe, maar die zin is nu helemaal verdwenen :(

• Silvia

Stefanie schreef:

>

> Ik had ook al gezien dat ze de poppenspelers gewoon op het

> podium hebben geplaatst, dus zeg maar dat ze gewoon zichtbaar

> de poppen bespeelden. Erg jammer, ik wilde er naartoe, maar

> die zin is nu helemaal verdwenen :(

Stefanie gwoon gaan en genieten.Mijn dochters willen echt nog 3x.

Zelf wil ik ook nog een keer.

• Pepper

Stefanie schreef:

>

> Ik had ook al gezien dat ze de poppenspelers gewoon op het

> podium hebben geplaatst, dus zeg maar dat ze gewoon zichtbaar

> de poppen bespeelden. Erg jammer, ik wilde er naartoe, maar

> die zin is nu helemaal verdwenen :(

Dat maakt het juist wat minder standaard… Ik vind t wel geinig eigenlijk :)

• Kevin Olfers

Hey

Toen ik musical afgelopen woensdag had gezien moest ik even aan de Musical LionKing denken omdat daar Timon & Pumpa ook net zo zijn gespeeld als de Grobbebollen in TTT.

• Sonja van Mourik Thelen

ik vraag me af of ik wel naar tita tovenaar moet gaan, zogoed als overal hoor je kritiek op de musical.

eigenlijk wilde ik heel erg graag, ik was erg benieuwd naar een musical in de efteling.

ik ben ooit bij miss saigon geweest en daar vond ik dus helemaal niets aan, maar een musical bij de efteling dat wilde ik toch wel graag meemaken.

maar nu ik dit allemaal weer lees( ook van andere sites) dan ga ik toch twijfellen, hoewel ik geen vergelijkings materiaal heb want ik ben niet bij doornroosje of de kleine zeemeermin geweest( helaas).

nou, ik ga er nog wel een nachtje over slapen, hoewel ik denk dat ik toch maar moet gaan want smaken verschillen nu eenmaal. en dan kan ik er tenminste zelf een oordeel over geven in plaats van alleen maar het horen zeggen.

ik blijf eigenlijk toch wel nieuwsgierig!

• efteltje

je moet er wel aan denken dat de efteling niet verantwoordelijk is voor licht/decor, daar moet V&V voorzorgen, zij zijn de producenten. dat er gister een deel slecht was heeft denk ik ook met het weer te maken, als een deel van de cast niet kan door het slechte weer worden de stand-ins of alternate gebeld/opgeroepen, als die alles nog niet super kunnen…ja dan weet je het wel.

• Dennis

efteltje schreef:

>

> je moet er wel aan denken dat de efteling niet

> verantwoordelijk is voor licht/decor, daar moet V&V

> voorzorgen, zij zijn de producenten.

Dit is niet helemaal waar. Titatovenaar is een Co-productie…wat dus betekend dat De efteling en V&V bijde verantwoordelijk zijn voor licht, decor, script etc.

• Kevin Olfers

• robbin

Toch de meeste hier zijn al wat groter maar het is toch nog echt een kindermusical.

En kinderen hebben een andere mening.