Ik ben gisterenavond geweest en vond de aanloop heel erg traag en het decor wat te simpel. Maar gaandeweg wordt het leuker. Tuinman Tom, Kwark en de Grobbebollen zijn echt de toppers die het leuk maken en ook om Grobelia kun je lachen.
Tita Tovenaar vond ik te vlak gespeeld, van opa was de zang goed, tekst wat minder, maar Harry Slinger is dan ook een zanger, geen toneelspeler. Alles bij elkaar was het best aardig, maar ik ben blij dat ik geen kaartjes voor de volle mep heb gekocht, dat had ik er niet voor over gehad. Ik heb ze overgenomen van iemand die ze gewonnen had.
Mijn zoontje vond het leuk, maar het duurde wel wat te lang voor hem, al moet ik zeggen dat we door een ongelukje van Tika bijna een half uur moesten wachten voor de voorstelling voortgezet werd.
Maar mensen, gewoon zelf gaan kijken, ieder heeft recht op een eigen menig en de één zal de decors te sober vinden en de ander zal het prachtig vinden hoe ze met weinig iets kunnen schetsen. Het is in ieder geval een gezellig avondje uit.