efeling pin

• marcel

hallo is er iemand die deze efteling pin herkend want ik kan hem nergens terug vinden hij staat op marktplaats tekoop als efteling pin oplage 500 mijn dochter spaard die pins maar of hij echt of nep is weten wij niet ik hoor het wel

• ceciel

hoihoi

heb je geen duidelijkere foto?

of probeer anders eens een beetje meer afstand te nemen met knippen

of onder de scanner leggen als je die hebt ;-)

zo is hij (voor mij tenminste) niet erg duidelijk te zien

maar kijk anders eens op : http://www.efteling.nl/Page.aspx?PageId=118&ParentName=Park&LanguageId=1

daar staan ook alle pins op

succes ermee

• marcel

nee heb ik niet zo staat hij ook op internet ik heb al andere foto,s gekregen van hen

maar zijn allemaal zo slecht ik denk dat het iets van een jonge en meisje zijn

als je hem vaker gezien zou hebben dan kan je het er denk ik wel uit halen wat het is of het is alleen een efteling achter kantje waar hij op zit omdat ze hem zo onduidelijk maken

• Remco

Het lijkt niet eens op een pin van de Efteling als je het zo ziet,dus ik zou de gok niet wagen als k jou was.

• calimero

Het lijkt een afbeelding van de twee oudjes van het museum. Het mannetje en het vrouwtje dat in haar tas alles van d eefteling stopt.

Ik ken deze pin niet als zijnde een uitgave van de efteling. En ik ken wel alle pins die zijn uitgegeven. Als je het zeker wilt weten zou ik als ik jouw was een mailtje naar de efteling sturen met de foto en de beschijving als hierboven. Die kunnen je meteen antwoord geven. Of zondag 10 juni op de pin dag informeren bij de efteling medewerksters.

• Miriam

Zondag 11 juni zul je waarschijnlijk bedoelen, 10e is op zaterdag ;)

Groetjes Miriam

• Silvia

Ik ken die pin niet Nog nooit gezien.Geloof er helemaal niets van.

Hoeveel kaartjes met Limited Edition wil je hebben? Ik heb er wel een paar liggen

Vraag de adverteerder gewoon er naar. Misschien kan hij/zij er meer overtellen.

• Justice27

Hoi Marcel,

Ik spaar al jaren Eftelingpins en ik heb deze echt nog nooit gezien. Al moet ik zeggen dat ik van Oude Laaf 6 bijvoorbeeld ook het bestaan een hele tijd niet heb geweten.

Maar de foto's zijn erg onduidelijk en de pin staat ook niet op de Eftelingsite.

Ik heb de verkoper gemaild met wat vragen over de pin, als ik een reactie krijg zal ik hem hier plaatsen. Maar vooralsnog ga ik ervan uit dat het geen Eftelingpin is.

Groetjes,

Justice27

• Justice27

Voor de belangstellenden onder ons, ik heb een vriendelijke reactie van de verkoopster gekregen, het lijkt een echt Efteling pin te zijn, ze gaat het zelf navragen bij de Efteling. Dit mailde ze: (Ik heb haar om toestemming gevraagd haar reactie hier te plaatsen)

"hallo, ik heb nog steeds geen duidelijkere foto, maar doe echt m,n best,

mijn camera is niet zo goed, maar ik weet niet veel van de pin, ik hoop daar

aanstaande vrijdag achter te komen, dan ga ik het navragen bij de efteling.

ik kan hem wel beschrijven, de voorkant staat op de achtergrond het kasteel

van doornroosje en op de voorgrond een opa en een oma met daaronder de text

EftelinGouwen. aan de achterzijde staat het eftelinglogo en het nummer

121-500. als ik meer informatie over deze pin heb mail ik u even."

• Albert-Jan

Hahahaha…

Wedden dat die pin nu al lang verkocht is, daar is meteen een hele run op lijkt me…

Mensen mensen en dat om 1 pin, rare jongens die verzamelaars ;-)

Is wel een goede marketing stunt.