efeling pin

• marcel

ik ben zeer benieuwd of er weer een echte efteling pin ontdekt is we wachten af

• marcel

ik be zeer benieuwd of er weer een efteling pin ontdekt is we wachten af

• marcel

ik heb een betere foto gekregen van haar dus als iemand hem nu herkend ?

• Justice27

Ik ben er nu achter! Ik kreeg een mail van Tamara van Mierlo (werkt in de Efteling) en de pin is echt! Hij wordt door de directie uitsluitend verstrekt aan medewerkers van de Efteling die met pensioen gaan!

Groetjes,

Justice27

• Silvia

Justice27 schreef:

>

> Ik ben er nu achter! Ik kreeg een mail van Tamara van Mierlo

> (werkt in de Efteling) en de pin is echt! Hij wordt door de

> directie uitsluitend verstrekt aan medewerkers van de

> Efteling die met pensioen gaan!

>

> Groetjes,

> Justice27

Justice,

Mag ik dit antwoord gebruiken? Op een ander forum?(Efteldingen)

• moontje

ik heb stiekem even gekeken en er is al een bod gedaan van 125,00 euro

zullen die mensen dat nou hebben verwacht dat er zoveel zou worden geboden op zo'n klein pinnetje.

groetjes moontje

• marcel

hebben we toch weer iets aparts ontdekt ik had vandaag ook een mail van de efteling gehad dat hij echt is maar dan is de pin toch echt zeldzaam als bijna niemand hem ooit gezien heeft dat ze hem dan niet op het bord in de efteling er bij hebben zitten bij alle pins die er zijn

• Silvia

Hebben jullie het geboden bedrag al gezien?Het bod staat nu op €450,00

help!!!!!!! Wat een gekken.

• Stefanie

Hm, ben eerlijk gezegd benieuw of dit bod wel echt is. Ik kom wel vaker van die grapjassen tegen die het lollig vinden om zo'n hoog bod uit te brengen en vervolgens niks meer van zich laten horen. Het is op zich een erg zeldzame pin, maar zoveel zou ik er nooit voor willen neertellen, ik kan voor dat geld op en neer naar parijs :D.

• marcel

zou toch wel kunnen zijn dat bedrag maar mijn dochter heeft toch pech denk ik deze zal ze niet bij haar verzameling krijgen