Vliegende Hollander

• Lisa

Hallo allemaal, ik ga aanstaande donderdag (08-06-06) naar de Efteling. Het zou natuurlijk super zijn dat de Vliegende Hollander dan open zou zijn. Ik heb gelezen dat deze na 16 april nog niet open was. Dat is nu dan al bijna 2 maanden geleden! Op de Efteling site staat dat er daar word bij gehouden wanneer hij wel open gaat, maar ik kan niets vinden. Weet iemand hier wanneer hij open gaat? Of, of hij al open is…?? Bedankt!

• Lilian

Hoi Lisa,

Nee, hij is nog niet open. De efteling heeft ook nog steeds geen officiele datum naar buiten gebracht. Er is geloof ik wel weer een datum die gespeculeerd wordt (18 juni), maar dan moet je altijd maar weer afwachten natuurlijk……

• Lisa

Fijn…Dacht ik eindelijk…JEEJ een nieuwe achtbaan..:D maarjaa…dan heb ik er wel weer een goede reden voor om er nóg een keer naartoe te gaan…

• calimero

Vandaag waren ze druk bezig om de dam die naast de pegasus ligt met zand te verhogen. Daarna kan zo te zien het waterpeil op de juiste hoogte worden gebracht. En de laatste boten staan achter de baan klaar om ook op de baan gehesen te worden, gaat de goede kant op maar er is nog veel werk te doen hoor.

• karl

Ze hopen voor het hoogseizoen, juli/augustus….

De tests zijn tot nu toe niet geslaagd.

In ieder geval een fijne dag!

• Eftelfreak

Ik baal van dit soort berichten …….. nou het zoveelste topic al. Is het nou zo moeilijk om de search te gebruiken ? ……

• Lia

De Vliegende Hollander opent 1 Juli

• Kevin O.

Lia schreef:

>

> De Vliegende Hollander opent 1 Juli

Heel knap van jouw;-) ik vind het altijd leuk om te horen welke datums iedereen heeft. Ik wil niet opscheppen maar sta zelf bij deze attractie en ik kan je vertellen er is geen datum of niets.. Dus als iedereen z'n datums voor zich houd is dat oke

• Lisa

Wauw, ja er zijn inderdaad veel datums die hier geplaatst worden! Het is dus gewoon niet zeker. Ik zou het donderdag wel vragen aan wat medenwerkers daar, dan zou ik de datum wel even hier neer zetten…:D;)

• Silvia

Lisa schreef:

>

> Wauw, ja er zijn inderdaad veel datums die hier geplaatst

> worden! Het is dus gewoon niet zeker. Ik zou het donderdag

> wel vragen aan wat medenwerkers daar, dan zou ik de datum wel

> even hier neer zetten…:D;)

Ja hoor meid Ga jij maar vragen Verwacht niet dat zede echte datum doorgeven.