Vliegende Hollander

• Lisa

Ik denk ook niet dat ze dat doen. Maar toch zeker wel een richtlijn, mensen wachten er wel op…

• Kevin O.

Lisa schreef:

>

> Ik denk ook niet dat ze dat doen. Maar toch zeker wel een

> richtlijn, mensen wachten er wel op…

Enige wat we zeggen is “kunnen we nog niet zeggen wanneer DVH open gaat” omdat er echt geen datums zijn geprikt.

• williewortel

Schep dan niet op, geloof er niks van dat je bij die attractie staat, je hebt wel erg veel tijd over dan om foto's te maken, mijn baas had me allang op mijn @!#$ gegeven als ik de hele dag maar foto's liep te maken.

Feit blijft wel dat niemand het weet wat de datum is, en nu even zonder op te scheppen, mijn vader werkt daar in de plantsoendienst en die weet de datum ook niet en mijn nichtje op de financiele administratie ook niet(dankzij hun heb ik wel een gratis abbo.(dat dan weer wel!!)). Ik zou zeggen blijf lekker speculeren met zijn allen, als ie open gaat horen we het vanzelf.

Edit moderator: iets minder mag ook wel, hè.

.
  • calimero

Moeilijk he geduld hebben, gewoon wachten tot het zo ver is. Enne opscheppen over en gratis abo hoeft ook niet hoor. Je bent echt niet de enigste die dat heeft.

• Dennis

williewortel schreef:

>niet en mijn nichtje

> op de financiele administratie ook niet

Dan zal je nichtje vast wel na kunnen kijken waar kevin gaat werken! Trek toch niet zo snel je conclussies meneer!

• moontje

ik ben het met calimero eens.

en zo'n gezellig gesprek vind ik het ook niet

• Paul Breiveld

Efteling nog niet klaar met testen nieuwste attractie

Woensdag 7 juni 2006 - Kaatsheuvel - De nieuwste attractie van de Efteling wordt nog steeds getest. Tot dat klaar is, kan De Vliegende Hollander niet in gebruik genomen worden. Zie ook: Dossier Efteling

De combinatie van acht- en waterbaan zou eigenlijk eerste paasdag openen. Dat werd met minimaal zes weken uitgesteld omdat de testfase nog niet afgerond was.

Volgens een woordvoerster van de Efteling wordt de attractie op dit moment ’gefinetuned’. „Van De Vliegende Hollander is er maar één. Je weet dus van tevoren niet hoe lang het testen duurt.“

Volgens de woordvoerster van de Efteling is er niet één aanwijsbare reden waarom de attractie nog niet draait. „Het gaat om een aantal kleine zaken.“

De Efteling gaat er nog steeds vanuit dat De Vliegende Hollander dit seizoen in gebruik wordt genomen.

„We weten alleen nu nog niet wanneer.“

• Lisa

moontje schreef:

>

> ik ben het met calimero eens.

> en zo'n gezellig gesprek vind ik het ook niet

Nee dat is het inderdaad niet echt… Jammer, maar we hebben nu wel een conlusie getrokken…niemand weet het zeker wanneer hij open gaat:D en laten we dat zo maar afsluiten. Bedankt dan allemaal!;)

• Kevin O.

Kom dan zaterdag tussen 10:00 en 18:00 naar DVH plein eens kijken of ik er sta.. Dan neem je je woorden wel terug ;-)

• Piet

Bijzonder leuk voor je dat je in/voor De Efteling werk en nog leuker dat je het zelf leuk vindt,er zijn zeker jaloerse blikken.Alleen…verzwijg dat gewoon,het heeft het gehalte van een zes jarige die het niet kan verkroppen dat ie voor vijf wordt aangezien.

Ik zie vanzelf wel wanneer die Vliegende Hollander open gaat.De Efteling is er zelf debet aan dat geharrewar over de opening.