Hoi,
Normaal reageer ik niet zo snel op dit forum, maar nu kan ik de verleiding echt niet weerstaan.
Ik ben een fanatiek pinner (heet het zo??) Nou ja, in ieder geval verzamel ik al jaren Disney-pins en ik was dan ook helemaal verrukt toen de Efteling ook begon.
Ik geloof dat ik als een van de eerste met een koord liep…tja, en als een van de laatste…..
Wat is er gebeurd?
Ik hoor hier dat er nooit speciale pins op de koorden zitten. Nu worden bijna iedere morgen de koorden vernieuwd en ook als medewerker kun je daar zorg voor dragen.
Maar als een kwartiertje later een (volwassen) pinner je halve koord leeg rukt, blijft er weinig over. Weigeren kan niet (iedereen mag ruilen)…..
De gehele dag door gaan wisselen is ook geen optie (ik zou niet meer aan werken toe komen).
Zelf deed ik het koord in mijn zak en kwam het pas te voorschijn bij kinderen. Of ik stopte wat leuke pins in mijn zak om later te ruilen.
Maar de lol is eraf.
Ja, in Disney is het ruilen leuker!!
Maar waarom dan? Hebben ze daar minder abonnementhouders die de koorden leeg trekken? Is het vanuit de organisatie beter opgezet? Hebben ze meer pins?
Ik denk dat dat vragen zijn waarop de Efteling een antwoord moet zien te vinden.
Want zeg nou zelf, pins ruilen blijft leuk!