Run op EftelingOuwen pin!

• Eftelfreak

Ik word zooooooooo kotsmisselijk van die achterlijke volwassenen die er direct 10 inslaan om ze voor de 4 dubbele prijs te verkopen bleh om te kotsen. Net als die lui die een kwartier voor de smit staan met een hand vol euro's. Man man er staan lui van 30 / 40 jaar tussen kom op hoe zwakzinning ben je dan ? Voor mij is de lol er sinds vorig jaar al af ik koop ze niet meer.

• ceciel

ja ook ik vind het niks dat veel “volwassen” mensen zich als een klein kind gedragen voor de pins

ik ben zo ook gestopt met verzamelen met mijn zoontje

ik zie het niet zitten om 10 - 20 - 30 of meer euros te betalen voor 1 pin

dan maar geen meer :-)

we vinden wel andere leuke dingen

• Eftelinger

Hoi,

Normaal reageer ik niet zo snel op dit forum, maar nu kan ik de verleiding echt niet weerstaan.

Ik ben een fanatiek pinner (heet het zo??) Nou ja, in ieder geval verzamel ik al jaren Disney-pins en ik was dan ook helemaal verrukt toen de Efteling ook begon.

Ik geloof dat ik als een van de eerste met een koord liep…tja, en als een van de laatste…..

Wat is er gebeurd?

Ik hoor hier dat er nooit speciale pins op de koorden zitten. Nu worden bijna iedere morgen de koorden vernieuwd en ook als medewerker kun je daar zorg voor dragen.

Maar als een kwartiertje later een (volwassen) pinner je halve koord leeg rukt, blijft er weinig over. Weigeren kan niet (iedereen mag ruilen)…..

De gehele dag door gaan wisselen is ook geen optie (ik zou niet meer aan werken toe komen).

Zelf deed ik het koord in mijn zak en kwam het pas te voorschijn bij kinderen. Of ik stopte wat leuke pins in mijn zak om later te ruilen.

Maar de lol is eraf.

Ja, in Disney is het ruilen leuker!!

Maar waarom dan? Hebben ze daar minder abonnementhouders die de koorden leeg trekken? Is het vanuit de organisatie beter opgezet? Hebben ze meer pins?

Ik denk dat dat vragen zijn waarop de Efteling een antwoord moet zien te vinden.

Want zeg nou zelf, pins ruilen blijft leuk!

• calimero

Heel simpel. Disneyland, village en studios te samen heeft zo wie zo 6 winkels waar een pinpunt in is. per park 2 kramen die buiten staan. en dan ook nog in veel winkeltjes een paar bakjes met pins. En dan de medewerkers. in een winkel alleen kan je al 4 tot 5 personen aantreffen met een koord. En je mag dara lansg de kassa rij lopen en gewoon vooraan gaan staan en je hoeft dan maar even op je koord te tikken en ze laten je hun koord al zien en gaan ondertussen gewoon door met de andere klanten helpen. Jij kan rustig kijken en de rest heeft er geen last van. En z ehebben heeel heel veel pins zoals je weet. Heb er zelf ook al veel.

En er is gewoon heel veel personeel met koorden in disney. Mijn man wor der af en toe gek van> Doen er zo een uur tot 2 over om allene door mainstreet heen te komen langs alle pinkoorden en boorden. Want er zijn ook in elk park een prikbord dat door een personeelslid mee word genomen lopend door mainstreet met hele bijzonder epoins er op. Zie je een mooie dan kan je die er gewoon af halen en een andere er op doen. er zijn wel regels hoor maar er is gewoon veel meer aanbod.

En dat mis je in de efteling, Er is gewoon te weinig aanbod.