Prins Maurice schreef:
> Wat moet de Efteling dan doen?
> Een groot zwart zeil over het park spannen? Of een grote
> donkere loods om de Efteling heen bouwen?
1-0 Maurice
Sasja, je hebt volkomen gelijk. Als je logisch na gaat denken weet je dat de lichtjes pas savonds echt te bewonderen zijn. Als je het daar bovenop vantevoren al logisch vind dat je met een kleine (krijsend spul, goeie vader zul je worden/ ben je als je er zo tegenaan kijkt stevie…) niet de hele dag vol kunt maken dan is 1 + 1 makkelijk optellen en ga je gewoon later. Wij zitten toch ook niet midden op de dag al met het licht aan binnen?
In ieder geval… in het vervolg graag iets logischer beredeneren voor je de efteling de schuld gaat geven, die doen daar ook alleen maar hun uiterste best.
Groetjes, Stefanie
Tamara Aarts schreef:
>
> …Slechts 2 vuurkorven gezien.
>
Ook dit valt te verklaren. De kampvuren worden namelijk stilgelegd bij extreem harde wind. Er hoeft maar één keer een korte, sterke windvlaag te zijn en de brandstapel waait alle kanten op. Ook gisteren werden de vuren eerder gedoofd, omdat het gewoon niet verantwoord is om ze langer aan te laten als het te hard waait. Geloof me, de Efteling gaat écht geen vuren uitmaken, tenzij het niet anders kan. Veiligheid staat voorop. En als ze die grote vuren hadden aangelaten, waren de vonken overal heengevlogen en waren de problemen niet te overzien! Ik vind het jammer voor jullie dat hierdoor de dag (misschien) is verpest. Ik ben zelf ook liever in de zomer of in de lente in het Park te vinden, hoewel de Winter Efteling toch ook écht zijn charmes heeft. Maar kom nog eens terug in het zomerseizoen. Hopelijk heb je dan een fijnere dag!
(krijsend spul, goeie vader zul je worden/ ben je als je er zo tegenaan kijkt stevie…)
Dank je Stefanie! Maar…teneerste…ben ik geen vader en ten tweede zal ik dat ook nooit worden ook! Als vrouw moet ik erg me best doen om vader te worden en daarbij heb ik het niet zo op kinderen! Vandaar mijn reaktie! Maar om terug te komen op Tamara; Voor iedereen zijn oordeel geeft…ik kan me helemaal indenken hoe jij je die dag voelde! De omstandigheden waren er waarschijnlijk naar en als je later was gekomen (zoals iedereen je advies geeft) dan had je de Efteling niet meer ingekomen door de drukte! Dus nogmaals, je aktie is volkomen terecht! Jij hebt tenminste gezorgd dat er alweer (weet niet hoeveel kids je hebt) een paar kinderen minder waren in het park!
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?