Hoe vaak naar de Efteling?

  • Sandra

    Hoe vaak gaan jullie gemiddeld naar de Efteling???

    Dit jaar heb ik voor het eerst een abbo dus ik zal er vaak te zien zijn :D

    Groetjes San

  • calimero

    probeer 1 keer per maand anagezien ik ruim 2 uur heen en 2 uur terug moet reizen. En ik nou ook weer geen zin heb om elk weekend bij mijn ouders of zus te moeten slapen. Daar ben ik beetje te oud voor aan het worden en vind mijn man niet leuk.

  • Sandra

    :D:D:D Zou wel de oplossing zijn ;)

    Ik woon er een half uurtje vandaan dus heel aantrekkelijk om iedere week te gaan en zeker met een kleintje van bijna 3 ;)

  • Hilde

    ik wil toch zeker 2 keer per jaar gaan, afgelopen jaar ben ik 3 keer geweest. ( een keer winter efteling)

    nu wordt het wel duurder omdat mijn kleine jongen die nu 4 is…

    groetjes Hilde

  • Sandra

    Ja idd………….dat scheelt toch wel hoor als je voor je kindje moet gaan betalen :(

  • samantha

    ik ga nu ieder weekend voor heen ging ik altijd 2 keer in de maand maar ja toe hab ik nog niet

    iemand wie er nog geen vijftien minuut van daan woont

  • Sandra

    Jij woont dus nog korter bij dan ik ;)

    Ik moet een half uurtje rijden ongeveer.

  • Angie

    De eerste twee jaar dat ik een abonnement had ging ik om de andere week en tijdens mijn zomervakantie twee keer per week. Het afgelopen jaar is dat wat minder geworden door diverse omstandigheden. Ik heb het park vorig jaar ongeveer 14 keer bezocht. Het komende jaar verwacht ik wel weer wat vaker te gaan.

  • calimero

    Als ik bij mijn zus en haar gezin logeer ben in in 5 minuten lopen op de parkeerplaats. IS heel erg makkelijk. En vroeger tot ik een jaar of 14 was woonde we zelf op 10 minuten lopen van de efteling. Kon de geluiden van de sprookjes zomers met gemak in mijn slaapkamer horen.

  • Sandra

    Dat is wel heel fijn he ;) Met de sprookjes in slaap vallen :D