Ideeen bedenken om attracties te verbeteren :)

  • EddyC

    muts schreef:

    >

    > Mensen

    > de efteling is zoals hij is!

    > Ben je het er niet mee eens en vind je er niks meer aan,

    > blijf dan vooral lekker weg daar!!!

    >

    > dus zeik niet zo over de attracties!

    Hoi Muts,

    Op die manier had ik het niet bedoeld.

    Het is niet bedoeld als gezeik, maar bedoeld om mensen te stimuleren er over na te denken. Misschien komen er nog wel goede ideeen uit voort.

    (Dit even uit mijn oogpunt als werktuigbouwkundige).

    Ik blijf het een prachtig park vinden en ik ga er zeker nog veel vaker naartoe!

    De attracties zijn heel goed afgewerkt en het gevoel dat je er krijgt als je het park binnen loopt blijft erg fijn.

    (Vandaar dat ik ook in mijn eerste bericht vermeld, dan worden ze misschien ‘nog’ leuker, want ze zijn al heel erg leuk).

    Ik was gewoon benieuwd naar de ideeen van andere mensen.

    En het is een wat anders dan dat echte gezeur van eerder over het slecht functioneren van de attracties, want daar ben ik het helemaal niet mee eens.

    Telkens als ik in het park ben werkt alles wel normaal, ik heb de laatste keer maar 1 storing gehad en dat was in de Vliegende Hollander.

    Dat was trouwens pas aan het einde van de dag en het duurde maar 5 minuten.

    De eerste keer dat ik er die dag in ging deed hij het wel perfect.

    Het was dus helemaal niet storend.

    Nu ik hier trouwens toch weer ben, een laatste kleine opmerkingetje.

    Ik vond het jammer dat de karretjes van de bob in der tijd zijn vervangen.

    De oude leken meer op een echte bob.

    Maar het blijft een leuke baan en een leuke attractie en ik ga er zeker vaker in.

    Vooral s'avonds met die lichteffecten.

    Je staat trouwens door de nieuwe karretjes wel beter op de foto :) .

    Oh ja en Kevin, ik zou graag voor zo 'n foto bij jou afrekenen hoor :).

  • Stevie Nicks

    Helemaal mee eens. Ik sluit me volledig aan bij jou mening.

    Jammer dat er altijd weer mensen zo hysterisch moeten reageren op onze ideeën.

    We uiten gewoon onze fantasieën en daar is niks mis mee. We doen dat juist omdat we van de Efteling houden, en niet omdat we het een “rot” park vinden.

    Als binnenkort dat Rollercoaster spel uit komt van de Efteling zal het ook wel een stimulering zijn om nog meer ideeën te krijgen voor uitbreiding of verbetering van attrakties.

  • Kevin O.

    muts schreef:

    >

    > Mensen

    > de efteling is zoals hij is!

    > Ben je het er niet mee eens en vind je er niks meer aan,

    > blijf dan vooral lekker weg daar!!!

    >

    > dus zeik niet zo over de attracties!

    zeik?Is het je naam of.. :+?

    Meningen en Kritiek mag! Maar ik vind dat je nogal een grote mond hebt voor iemand die een eerste post maakt (mits je steeds verschuilt achter andere namen zou ik ook doen). Oftwel let beetje op je woorden. Nee wat wij doen is discuceren

  • EddyC

    Hoi Kevin,

    Helemaal mee eens Stevie & Kevin.

    Kort maar krachtig, bij mij wordt het vaak te langdradig :) .

    Heeft iemand nog foto's van de zomeravonden (en dan vooral van de belichte attracties). Ik vindt dat wel wat sfeervols hebben voor op deze pagina.

    Nog leuke ideeen trouwens voor de efteling, hoor jullie mening graag.

    Greets,

    Eddy

  • Robert

    Wat betreft de wachtrijen. Dat zie je bijna bij alle attracties. In het sprookjesbos loop je zo de shows binnen van de Indische Waterlelies, de Chinese Nachtegaal en Meisje met de Zwavelstokjes. Mooier zou zijn om de deur even dicht te houden. In het spookslot loopt bijna iedereen voorbij de eerste show, met de zwaaiende lamp. Ik ken mensen die zelfs nooit het verhaal hebben gehoord wanneer je voor de deur staat te wachten. Das toch jammer.

    Bij Villa Volta begint de muziek al terwijl de mensen nog binnen komen en bij Vogelrok houdt de prachtige muziek op, nét voor je het station binnenrijdt. In plaats van nieuwe attracties zou ik het mooi vinden als ze wat revisie werk doen. Nieuwe poppen in de Fata Morgana, Hugo weer laten praten en alle waterlelies weer laten dansen. En in die vijver buiten had je vroeger échte waterlelies maar nu niks meer. Wat ik vooral jammer vind is al die merchandise in de winkeltjes. Het heeft steeds minder te maken met het Efteling-gevoel. Maar ja, misschien denken jongere mensen er anders over. Toch geniet ik elke keer weer hoor. Niets kan perfect zijn en ik voel me altijd happy in de Efteling. Morgen ga ik weer!!