De Efteling, eerste week van September

• Lilian A.

Hoi Allemaal!

Ik vind het zelf soms best irritant als mensen vragen wanneer het nu druk is of niet in de Efteling. Maar ik begrijp het ook wel, je hebt gespaard en wilt graag zo veel mogelijk uit je dag halen.

Daarom nu mijn vraag: Ik ga waarschijnlijk in de eerste week van september naar de Efteling. Nu zijn de vakanties dan afgelopen (toch?!) en op het kalendertje van de efteling staat dat het dan rustig is.

Nu wil deze kalender natuurlijk niet altijd kloppen en daarom vraag ik nu jullie ervaringen. Op wachtrijen van hoeveel minuten kunnen wij rekenen?

Nog een vraag: rijdt de pendelbus naar de Efteling ook nog na de vakantie?

Alvast bedankt voor jullie antwoorden!!

• archvangigi

Wij zijn afgelopen jaren altijd traditioneel in de eerste week van september geweest en nooit wachtrijen gehad, soms zelfs 3 keer achter elkaar in de zelfde atractie.. Uiteraard hebben we geen glazen bol.. Laat je weten hoe het was? Wij gaan dit jaar naar een ander park vanwege gewonnen kaarten.. Misschien nog Efteling, maar dat is nog niet zeker.. Groetjes van Arch en Gigi :-)

• Ad

En ook maar hopen, dat de vliegende hollander het doet

• lies

zeur toch is niet zo over die vliegende hollander!!

• Ad

Een attractie die met zoveel bombarie is aangekondigd, een jaar stil heeft gelegen en iedere week storingen vertoont mag ik daar niet over zeuren ? Het kost goudgeld om binnen te komen

• Gemma

Ik vond het niet eens zeuren.. Ik vind het een reeële stelling. Hij heeft zo vaak storing dat je er onderhand niet zeker meer van bent dat hij het doet.

• sandra

ben het helemaal met ad en gemma eens.

ik hoor ook van iedereen dat het een korte atractie is.

en over die storing,je betaald toch ook de hoofdprijs mag je wel iets voor terugkrijgen.

ben laats in europapark duitsland geweest en zeker mooiere atractie als de efteling maar daar deed alles het gewoon,heb het ook nagevraagd en nooit geen storing.

na al die bombarie had ik de atractrie wel wat langer en heftiger verwacht,

de antoerage is wel mooi.gr elly

• lies

nou dan ga je toch voortaan naar duitseland!

en er zijn nog genoeg dingen die het WEL doen in de efteling als de dvh het niet doet!

• Gemma

lies schreef:

>

> nou dan ga je toch voortaan naar duitseland!

> en er zijn nog genoeg dingen die het WEL doen in de efteling

> als de dvh het niet doet!

Whahahaha… chillll

• Lilian A.

Jeetje, mijn vraag brengt heel wat teweeg zie ik!

Bedankt arch van gigi voor je reactie, ik hoop dat je eerdere ervaringen zich doorzetten want het zou leuk zijn om alles op een dag te kunnen doen.

De schoolreisjes zijn dan ook niet meer??