Echt weer het bewijs dat hier alleen maar hysterische mensen komen. Jullie maken het elkaar zuur hier door al die opmerkingen. Het is al een giller hoe jullie (en jullie weten precies wie ik bedoel) soms op MIJ reageren! Niet eens inzien dat jullie uit je tent gelokt worden met jullie Efteling fobie. Alleen maar kraken en zeiken op en over elkaar, dat is het enige wat jullie goed kennen.
Wees dan ook zo flink en spreek af in de Efteling en vecht het daar uit ipv zo laf via een “prikbord!!!!!”
(en nee….nu niet meteen een weerwoord bedenken, want dat is ook typisch aan dit prikbord. Jantje of Klaasje moet altijd nog effe een opmerking terug plaatsen!)
Lilian, veel plezier begin september in de Efteling en ik sluit me bij vele aan wat betreft de Vliegende Hollander. Zoals ik al vaker zei…de Efteling heeft zichzelf niet populair gemaakt met die attraktie. Het is een aanfluiting voor dat enorme bedrag.
Zonde van al die miljoenen euro's! Ik zie het er niet vanaf. Beter hadden ze de entree prijs verlaagd ipv die enorme bedragen die een standaard gezin niet meer kan ophoesten op een onverwachts en/of spontaan uitje.
Zo…Stevie Nicks heeft gesporken….en dat is niet niks!