Ben vandaag naar de Efteling geweest. Al jaren niet meer geweest dus altijd weer spannend. Uiteraard was ik helemaal enthousiast om de nieuwe attractie: De Vliegende Hollander.
Allereerst moesten we langer dan 40 min wachten wat op de borden stonden. Maar goed, dat kan en het wachten maakt mij ook niks uit.
Ik las overal dat het wachten erg mooi was, omdat je door allemaal mooie kamers etc loopt. Maar wat valt dat tegen! Vond het totaal niks aan. Alleen het decor waar je in de boot moet stappen was wel ok.
Misschien komt dit omdat ik 3 weken geleden naar Disney World en Universal in Amerika ben geweest.
Maar de attractie. Wat was die teleurstellend zeg. Ik geef toe. Het gedeelte waarbij je omhoog gaat ziet er erg mooi uit. Je ziet mooi de vliegende hollander. Daarna is het gewoon donker en je weet niet wat er gebeurd. Maar dat is ook snel afgelopen. Je valt 1x naar beneden. Niet eens hoog. En dan is het afgelopen!
Wat een onzin attractie! Hebben ze hier al hun geld aan verspild? Moest ik hiervoor meer dan een uur op wachten?
pppfff…