Vliegende Hollander = geldverspilling

• Silvia

stevie Niks,

wat doe je hier eigenlijk?????????? Je loopt alleen te zaniken over de Efteling dat het rotpark is ga lekker weg hier en zoek een park wat wel voldoet aan je eisen.

Maar val ons niet lastig met je stomme gezeur.

• Maurice

Inderdaad. Stevie, of Jenny, of hoe je ook heet, het is mooi geweest. Blijkbaar bevalt de Efteling, én dit hele prikbord je niet. Maar je wilt niet wegblijven. Ik besloot je daarom even te helpen. Je bent nu vast heel blij met je ban :)

• Jacko

Piet schreef:

>

> Klagen en mopperen mag maar: DVH is en blijft er.

Kijk, dit is nu eens een hele verstandige opmerking!

Ik zal zelf misschien wel bij de laatste personen behoren die zullen zeggen dat DVH is geworden wat het had moeten zijn. Maar het is nou eenmaal zo en er zal weinig aan veranderen.

En zeg nou zelf, zo af en toe is een ritje DVH best leuk, ondanks de schoonheidsfoutjes..

• Silvia

Best leuk?????????

Dochter 1 is te kleinvoor DVH en kijkt het liefst de hele dag naar “The making of”

DVD. Ze is een keer de smokkelgang ingelopen maar dat vond ze maar niets

Dochter 2 is er niet uit te krijgen

Zelf vind ik het ook wel een aardig baantje Een waar ik geen last van mijn hoofd krijg.

Zelf wil ik wel eens vast komen te zitten.Lijkt me wel spannend.

• Jacko

Silvia schreef:

Zelf wil ik wel eens vast komen te zitten.Lijkt me wel spannend.

Whahahaha, toevallig denk ik er net zo over, ik wil ook wel eens zo'n ontruiming meemaken. Lijkt mij ook reuze interessant! :D

• Piet

Nou….gelukkig toch nog wat positieve berichtgevingen over DVH,maar nemen de storingen nu af?Zijn de kinderziektes er nu zolngzamerhand eruit???

• Sleutel

Ook ik ben er in geweest en had mij er wel iets meer van voorgesteld, de aankleding is wel erg mooi!

• Sleutel

Dit is toch een forum site dan heb je voor en tegen standers en mag je je mening geven of je dat nu leuk vind of niet!

Dus voor of tegen de efteling mag niks uitmaken! ;)

• Maurice

Klopt, maar Stevie ging vaak offtopic, en we hebben er genoeg van gehad nu, ook na diverse klachten van medeforummers :)

• Silvia

ttp://www.efteling.nl/Pages/NewsItem.aspx?NewsItemId=2105&UniquePageId=4&ParentName=Actueel

Lees zelf maar.