Wel of geen abonnement?

• Jacko

De fakir is jarig, Doornroosje slaapt nog ‘tig jaar verder en met een beetje mazzel zullen we dit seizoen een paar keer in de Vliegende Hollander kunnen voordat ze ’m misschien weer vroegtijdig zullen sluiten.

Kortom, het Eftelingse zomerseizoen van 2008 staat voor de deur en natuurlijk hebben we er weer zin in om met mooi weer door de Efteling te wandelen. Ik moet dus binnenkort een keer langs de gastenservice voor mijn abo.

Maar wat doe jij? Neem je wel of geen abo dit jaar?

• Silvia

Ik ben ook weer van de partij met man en kinderen.

• calimero

ook al woon ik ver weg en heb ik door omstandigheden vorig jaar laatste helft van het seizoen niet kunnen gaan…heb ik toch weer een abbo gekocht. En dit word mijn 28e al weer. ja eerste 3 jaar hoefde het nog niet..

Wete nog hele goed hoe ik vroeger in maart met mijn vader in de rij ging staan bij het vvv en later bij de efteling zelf om de abbonementen te gaan betalen en vervolgens een jaarsticker te krijgen op je abbo. We hebben de oude abbo's nog steeds in de familie rondzwerven. De eerste van mij was groen met de kabouter er op.

• Kevin O.

Jacko schreef:

> Maar wat doe jij? Neem je wel of geen abo dit jaar?

Dit jaar werk ik weer in de Efteling op Den hollander dus krijg ik automatisch een personeels pas..

ps tot 20maart ;-)

Kevin

• Gemma

Ook ik heb dit jaar weer werk in het park, dus geen abonnement.

Personeelspas is veel beter dan een abo! :D

• Angie

Ook voor mij dit jaar weer een abonnement. Hij is al betaald inmiddels dus ik ben weer verzekerd van zo'n zeven maanden onbeperkt toegang tot het mooiste park van Nederland. Laat het maar snel 21 maart worden.

• Deja024

Ook ik heb me dit jaar (voor het eerst in mijn 32-jarig bestaan) opgegeven voor een abbonement. Er is echter nog geen geld bij me afgeschreven, dus begin me stiekem een beetje zorgen te maken…

• calimero

Het geld is vorige week afgeschreven maar er was bij veel mensen wat fout gegaan. Dubbel afgeschreven ook bij mij. kreeg er een telefoontje over 's avonds en een brief dus mischien dta het nog moet worden gedaan bij je maar is het er tussendoor gespipt. Zo als ik jou was effe bellen met de efteling.

• Ad

Je kunt het ook via de gastenservice regelen. Even betalen en binnen no time mag je naar binnen. Als er tenminste geen lange wachtrijen zijn, zoals bij de populaire attracties

• Deja024

Inmiddels geregeld. Mijn aanvraagformulier is nooit aangekomen bij de Efteling. Maar Arjan van de gastenservice heeft het prima geregeld. (Eindelijk een bedrijf wat wél terugbelt als ze iets uitzoeken!) Vandaag kreeg ik het felbegeerde pasje in mijn brievenbus. Dus ik mag me vanaf nu ook abbonementhouder noemen. :-)