Wel of geen abonnement?

• calimero

gelukkig dat het goed is gekomen.

Bij klopte er ook van alles niet maar werk ook keurig door Arjan te woord gestaan. Prima service.

Hebben jullie ook het abbopakket binnen gehad van de Efteling met de folder over de voordelen van je aboo. Was wel verraasd over de hoeveelheid extra's die er bij zaten. Vooral de bon voor 50 % korting op 4 kaarten ben ik erg blij mee aangezien manlief geen Abbo heeft. Door zijn werk heeft dat weinig nut namelijk maar nu kan hij toch goedkoop paar keer lekker mee met mij en mijn familie.

• Nick

Nee ik neem geen abbonnement dit jaar. Voorgaande 23 jaar hebben mijn ouders altijd een abbonnement gehad elk jaar. Behalve de Winter Efteling. Maar dit jaar zijn we het er over eens dat de prijzen gewoon te hoog worden. Ik ben afgehaakt.

Niet dat ik het niet kan opbrengen maar ik ben gewoon niet bereid om 135 euro te betalen voor een abbonnement. Ik vind de prijzen de afgelopen jaren ook veel te veel gestegen. Dat is ook een van de redenen waarom ik steeds minder vaak het park bezoek. In 2001 ben ik 17 keer geweest, vorig jaar nog maar 4 keer. Voor mij is het over.

Nick