Kinderwagen gestolen in de Efteling !

• stefanie

Ik vind dit absoluut belachelijk, te triest voor woorden. Maar waarom was het teveel werk om de camerabeelden te bekijken? Daar zijn ze toch voor, of mis ik nou iets?!

• Cindy

Ja dat vind ik ook , Er is niet voor niets beveilingsbedrijf in dienst ! Waarvoor heb je anders camera's rond hangen .

Je weet hoelaat het ongeveer gebeurd is , dus die band kunnen ze zonder moeite nakijken !

Zelf werk ik ook in de beveiliging , zoveel gebeurt er ook niet altijd , dus als dan zoiets gebeurt kunnen ze zich wel effe de moeite nemen voor de band terug te spoelen tot 17.00 uur en vanaf daar effe een half uurtje spoelen , maar ook al zie je die mensen op de video staan , je hebt er weinig aan , de vogel is al lang gevlogen en op video zie je meestal te weinig van de persoon zelf , misschien wel mensen die niet in nederland wonen, die spoor je niet zo maar even op ! en natuurlijk doe je dat op eind van de dag , je pakt hem mee en loopt zo het park uit , niemand die dat opvalt .

• Pepper

Lieve mensen, er hangen geen camera's op de plek waar mensen hun buggy's parkeren bij de Droomvlucht… :)

• Evert Meurs

Maar wel bij de uitgang van de Efteling !

• Silvia

Evert Meurs schreef:

>

> GESTOLEN IN DE EFTELING ! KINDERWAGEN :BUGABOO, KLEUR ROOD !

> INCLUSIEF RODE BUGABOO VERZORGINGSTAS!!

>

> Iemand die deze gezien heeft of weet waar hij is graag

> contact met ons opnemen. We zijn er kapot van!

Heb je een foto van de kinder wagen?Of een andere omschrijving?

Ik ben niet zo bekend met dat merk.Is het een driewieler?

• Jos

Geachte Evert.

Wij van de Efteling vinden het echt heel erg rot dat jullie kinderwagen is gestolen.

Helaas kunnen wij niks doen. Als u gelijk naar de uitgang ging hadden we u nog kunnen helpen. We zullen er in het heden op letten.

Groeten van een medewerker van de Efteling (Droomvlucht).

• Sonja van Mourik Thelen

geachte efteling medewerker,

ik snap de reactie van gelijk naar de uitgang gaan, maar denk toch eerder dat je zelf flink gaat zoeken, misschien hebben ze hem per ongeluk verplaatst of iets dergelijks. tegen de tijd dat je zeker weet dat hij weg is, is de vogel zeer waarschijnlijk al gevlogen en kan men bij de uitgang ook niks meer doen. behalve dan de banden bekijken.

Wat betreft de kinderwagen het is een vrij kleine wagen( laag) met vier wielen. twee grotere luchtbanden en twee kleinere zwenkwieltjes, hij is zeer wendbaar( maar dat zie je niet op de foto natuurlijk). Ik kan helaas geen foto plaatsen want ik heb geen scanner.

• Evert Meurs

Ik was gelijk naar de uitgang gegaan. Eerst keek ik rond de andere attrakties rondom de Droomvlucht. Dit duurde zo'n 5 minuten en daarna trok ik een sprint naar de uitgang en bleef daar staan tot 19.00 uur totdat het hele park leeg was. Nog steeds kan ik het niet begrijpen waarom mensen zoiets doen. Ik heb hierdoor ook een slecht gevoel over de efteling gekregen. Niet over het park zelf want die is super fantastisch ! Meer over dat je nieteens je kinderwagen kan neerzetten zonder even van al de fantastische sprookjes en dergelijke te kunnen genieten. Heel jammer. Ondanks het voorval hebben we natuurlijk wel genoten van het park. Ook het nieuwe sprookje van de zwavelstokjes is geweldig. Maarja… op dat moment weegt dat niet op tegen wat ons overkwam.

• stefanie

Geachte Jos,

Nog steeds kan ik er met mijn pet niet bij dat er bij zo'n groot bedrijf als de efteling de moeite niet word genomen om naar de opnames van de bewakingscamera's te kijken. Het kan misschien zijn dat er dan geen camera's hangen bij droomvlucht (heb ze zelf zien hangen maar goed ^o)), maar er hangen wel degelijk camera's bij de uitgang en die beelden kunnen best bekeken worden. Het zou misschien kunnen dat er meerdere personen waren met deze buggy waardoor het iets of wat moeilijker zou kunnen worden om die van dhr. Meurs er uit te halen, maar is dit nou zo'n grote moeite voor een diefstal van iets belangrijks? Dan kunnen jullie net zo goed geen camera's installeren, scheelt ons weer in de centen voor het toch al zo dure entreekaartje! Als ik zo vriendelijk mag zijn, ik vind het ronduit een naaistreek om wel peperdure camera's op te hangen en ze vervolgens niet te gebruiken als er zo iets duidelijks als een buggy word gestolen. Sorry hoor, maar deze actie zal niet bepaald ten goede komen aan de efteling!

• @je

Hey

Natuurlijk kijkt men eerst rond voordat men naar de uitgang gaat. Idd kan verplaatst zijn enzo, je weet maar nooit. Ten tweede erg vaag hoor dat ze de beveiligingscamaras niet bekijken. Wat zegt de politie eigenlijk???