Kinderwagen gestolen in de Efteling !

• jacq

Heb je ook de beveiliging van de Efteling al ingeschakeld? Die zitten hier bovenop. Maar blijkbaar niet vol genoeg.

Dit zal toch niet dezelfde dader zijn?? Dan heb je dus echt geen geweten…

Onze wagen was al via marktplaats verkocht voordat wij de efteling uit waren.

Dit heeft de politie ons laten weten.

Bij ons kan de verzekering ook niets betekenen.

• Uyttenhove

Hey hallo,

De beveiliging heb ik gelijk ingeschakeld, maar ja ze waren al het park uit.

Ik heb de politie gesproken en die zeggen dat de daders geen toegang meer hebben tot de efteling.

Ik ga maar wel aangifte doen, je weet maar nooit. Er stond nog wel een terra cota kleurige zonder aangifte.

Groetjes

• Evert Meurs

Goed dat die daders het park dan niet meer in mogen maar er lopen dus nog meer mensen met zo'n zieke geest rond.

ik zou zeker aangifte gaan doe en zet op meerdere veilingsites een advertentie van jouw gestolen bugaboo met zoveel mogelijk kenmerken een duidelijke foto dat maakt het de dieven ook moeilijker verkopen.

succes

• Evert Meurs

Ik had het er nog met m'n man over dat de politie zegt dat die daders het park niet meer in mogen, maar hoe wordt dat gecontroleerd, wij zijn van mening dat ze er zo weer in zijn. Ze kunnen zo bij de Albert Heijn een entree kaartje kopen en dan kom je er ook in. Wij denken dat ze niet te pakken zijn.

Nogmaal succes.

• Uyttenhove

Ja dat is indertaad oncontroleerbaar. En de straf die ze krijgen zal vast een lullig taakstrafje zijn. Kortom, ze komen er ongestraft mee weg.

Erg frustrerend, maar ja wie weet wordt ie op een een of ander manier nog terug gevonden.

Groetjes

• jacq

Op je aangifte formulier kan je aangeven of je schade bemiddeling wil. Wij hebben dat wel gedaan. Als de zaak voorkomt, wordt er een juridisch incassobureau ingezet om de slachtoffers een deel van de geleden schade terug te betalen. Maar ja, het zal wel een kale kip zijn, waarvan je niet kan plukken. De politie zei tegen ons dat het hooguit de 150 euro waarvoor deze doorverkocht is zal zijn. Het was onze eigen keuze om een nieuwe wagen te kopen….

Maar wie weet hebben we geluk!