Kinderwagen gestolen in de Efteling !

• Jos.

We hebben wel camera's.

Maar we hebben in totaal wel iets van honderden beveiligingscamera's.

Ongeveer 25 in elk rijk. En om dan alle video's te volgen… En onze camera's zijn ook nog eens zwart wit. En er worden voor de droomvlucht zoveel buggy's gestalt. Maar we letten nu ook beter op.

Groeten van een medewerker van de Efteling (droomvlucht).

• williewortel

Als je de afgelopen jaren een beetje het nieuws had gelezen staat er elk jaar wel een stukje in de krant over hoeveel buggys ed worden gestolen in de efteling. Wij hebben onze karren (een mutsy en een mclaren(toch ook goed voor 1000 euro) al een aantal jaren aan een slot vastzitten, ik verbaas me er elke keer weer over hoeveel er gewoon los staan . Je moet eens kijken bij carnaval festival, daar staan er nog veel meer dan bij droomvlucht. Helaas voor je dat ie gejat is, maar het is helaas tegenwoordig een beetje naief om je duur aangeschafte karretje zo los te laten staan, dus een tip voor iedereen die gaat, koop een slot van een paar tientjes, scheelt een hoop.

• Evert Meurs

Heel fijn op slot zetten maar de bewaking van de Efteling verbied het om kinderwagens op slot te zetten. Dit omdat als er brand is de kinderwagen niet weggehaald kan worden omdat deze dan op slot is. Ik heb hier een uitgebreid gesprek met iemand van de Efteling over gehad omdat onze wagen gestolen was. De Efteling dat tevens aan dat het niet heel vaak gebeurd dat er wagens gestolen worden. Tevens gaven ze aan de volgende keer beter een wagentje te huren of wielen van de kinderwagen los te halen zodat ze de wagen niet mee kunnen nemen.

• @

Heel fijn op slot zetten maar de bewaking van de Efteling verbied het om kinderwagens op slot te zetten.

• stefanie

Wielen loshalen? Sporen die mensen wel helemaal?! Ze kunnen er niks aan doen als je wagen gestolen word, maar je eigen kinderwagen ertegen beschermen is uit den boze. En wat dan nog als er zoveel camera's hangen en dat ze zwart-wit zijn. Doe maar eens ergens de moeite voor, want die klantvriendelijkheid is behoorlijk ver te zoeken. Lang leve de veiligheid? Ja hoor! Er moet zeker eerst een moord gepleegd worden voordat die camera's nut hebben? En dan maar hopen dat ze ze allemaal checken.

Die mensen hebben makkelijk praten hoor, hun eigen fietsen of auto's staan lekker op slot en onder bewaking, maar o wee als wij onze bezittingen willen veiligstellen, dan is het ineens verboden!!! Laat hun voor de lol maar eens bij iedere attractie een wieltje onder een kinderwagen uit schroeven, kijken of zij dat zo leuk vinden. Dit is echt asociaal belachelijk, ik ben hier woedend over en ik heb nog niet eens een kind, laat staan kinderwagen. Als ik het was geweest, hadden ze het laatste nog lang niet van mij gehoord!

• Evert Meurs

Hallo !

We hebben de wagen weer terug ! Degene die em gestolen had had em al weer doorverkocht aan iemand anders via marktplaats. En die persoon had de wagen ook weer verkocht!! Maar we ontdekte die gelukkig snel en de persoon die en gekocht had van de dief heeft de wagen terug weten te krijgen en deze naar ons teruggebracht !

Wij willen jullie allemaal bedanken voor de steun en dergelijke. We gaan iedergeval nooit meer met de kinderwagen meer de Efteling in ! Dan maar een wagentje huren of niet met z'n allen in de droomvlucht/carnaval, fatamorgana….

• Angie

Echt super voor jullie dat jullie de wagen terug hebben. Ik kan me voorstellen dat je hem niet meer mee durft te nemen naar de Efteling.

• Sonja van Mourik Thelen

Fijn dat de wagen weer terecht is. Ik hoop alleen wel dat degene die dit op hun geweten hebben niet ongestraft zullen blijven!

• stefanie

Ik ben heel erg blij dat jullie hem weer terug hebben. Gelukkig zijn er ook nog mensen die er WEL de moeite voor doen :D

• Justice27

Jeetje, ik lees dit hele verhaal nu pas. Wat een ellende! Gelukki dat de wagen weer terug is, maar wát een domper aan het eind van een leuke Eftelingdag.

Tja, zelf had ik twee wandelwagens, en de tweede had ik op een rommelmarkt gekocht voor 10 euro. Ding zag er niet uit, maar liep als een trein. En ik hoefde nooit bang te zijn dat ze hem meenamen, daar was het ding veel te lelijk voor.

Overigens heb ik het al 2x gehad dat het door mij bij de ingang gehuurde trekkarretje weg was. Dat is ook balen. Het is maar een paar euro, maar het kost je wel wat van je goede humeur. Wat jammer dat er nog altijd geen aso-detectoren uitgevonden zijn!!