Bezoekers Phython ontsnappen een drama

• Stevie Nicks

Waar staat de afkorting Tssss voor?

Het gaat er niet om of je door je zwarte kracht blijft zitten of kurketrekker en looping enz enz en beugels TOCH dicht trekken bla bla bla…

Het punt is dat de Efteling niet goed omgaat met zijn personeel zoals dat “oud personeelslid” al eerder zei.

De fout is gemaakt door domme personeelsleden die niet goed hebben nagedacht waardoor door zwarte kracht de boel weer in gang is gekomen, en……..gelukkkig waren die mensen zo slim om die beugels dicht te trekken.

De Efteling had gewoon beter professioneel personeel moeten neer zetten ipv die kinderen die zo'n mega attraktie bedienen. Nogmaals, het is goed afgelopen, maar dat is niet te danken aan de Efteling.

(ps waarom horen we niks van die mensen zelf? Zou hun de mond gesnoert zijn? Waarschijnlijk wilde ze dat ook met dit incident doen….jammer van dat filmpje!)

• Silvia

Sinds wanneer gaan we oud medewerkers geloven?????

Warrom zijn ze oud medewerker?

Te dom? te duur? te stom voor hun taak????

Ik geloof echt niet die verhalen van een oud medewerker.

Tssssssssssss

• Stevie Nicks

Sinds wanneer praten WE in meervoud? Als we niet mogen geloven moet ik dan met jou mee? Nee sorry, ik sluit me effe aan bij die oud medewerker, mede omdat ik van mening ben dat het de laatste tijd veel fout gaat in de Efteling. Storingen aan elke attraktie, dingen die maar half of niet werken enz enz…

Ik vind het heel storend, vooral als je met trots aan je oma (die je hebt mee gesjouwd in een rolstoel vanuit haar bejaardeflatje) het meisje met de zwavelstokjes wilt laten zien, en de attraktie gewoon niet doet wat hij hoort te doen, en dat voor die enorm hoge entree prijzen. En nee, kom dan niet met de opmerking “blijf dan weg” want dit probleem is iets van tegenwoordig.

Ik kan me toch echt herinneren dat er een tijd was waar ALLES gewoon deed wat het moest doen.

De Efteling was leuk omdat het altijd zo verzorgd was, en dan bedoel ik geen ijspapiertjes in de brullebak, maar om zijn goed werkende attrakties.

Ik zie er gewoon tegenop om 22 /9 naar de Efteling te gaan, want het zal wel een dag vol ergenissen worden door niet werkende attrakties.

• Silvia

Stevie Nicks schreef:

>

> Sinds wanneer praten WE in meervoud? Als we niet mogen

> geloven moet ik dan met jou mee? Nee sorry, ik sluit me effe

> aan bij die oud medewerker, mede omdat ik van mening ben dat

> het de laatste tijd veel fout gaat in de Efteling. Storingen

> aan elke attraktie, dingen die maar half of niet werken enz

> enz…

> Ik vind het heel storend, vooral als je met trots aan je oma

> (die je hebt mee gesjouwd in een rolstoel vanuit haar

> bejaardeflatje) het meisje met de zwavelstokjes wilt laten

> zien, en de attraktie gewoon niet doet wat hij hoort te doen,

> en dat voor die enorm hoge entree prijzen. En nee, kom dan

> niet met de opmerking “blijf dan weg” want dit probleem is

> iets van tegenwoordig.

> Ik kan me toch echt herinneren dat er een tijd was waar ALLES

> gewoon deed wat het moest doen.

> De Efteling was leuk omdat het altijd zo verzorgd was, en dan

> bedoel ik geen ijspapiertjes in de brullebak, maar om zijn

> goed werkende attrakties.

> Ik zie er gewoon tegenop om 22 /9 naar de Efteling te gaan,

> want het zal wel een dag vol ergenissen worden door niet

> werkende attrakties.

Tssssssssss Wat kan jij zeuren zullen we nu maar over het onderwerp praten waarom het nu gaat. Praat ik weer ver we.Nee je hoeft niet mee te praten Er komt toch maar onzin uit.

Blijf 22/9 lekker weg uit de Efteling.Hoef je je nergens druk om te maken.

• Stevie Nicks

Wat een agressie voor iemand met zo'n lieve naam. Jou hadden ze beter dolle griet kunnen noemen. Kom 22/9 ook naar de Efteling en ik nodig je uit voor een rondje Python. Zal vragen of ze je beugeltje willen open maken als we bovenin zijn.

Kun je meteen je krukketrekker en je looping uitproberen. Trouwens…als je vind dat ik zeur, blijf dan weg van mijn berichten!!!

• Silvia

Helaas 22/9 kan ik niet. Maar doe gerust een ritje in Droomvlucht.Met een beetje geluk schiet de beugel los

• Stevie Nicks

Komt dan goed uit als in die Droomvlucht de beugel open schiet!

Liever dan dat die gesloten blijft en ik leven moet verbranden.

(Ja ik heb het over de brand die laatst in de Droomvlucht was!!!)

Dus bedankt lieve Silvia. Jij weet wat een mens nodig heeft op het juiste moment.

• jantien

meisjes meisjes wat een gekissebis!

De efteling doet er wel wat aan, ze moeten wel!

het is niet leuk om negatief in het nieuws te staan steeds.

• Gemma

whahahahahahahahaha!!!!!!! Wat een giller toch weer!

Zit gewoon met verbazing deze reactie van Stevie Nicks te lezen. Hoe gestoord kan iemand zijn?!?! “ik zie er tegenop om te gaan” BLIJF WEG. Dan hoef je ook geen dom, stom personeel te zien. Die irritante kinderen overal (o jee, nu heb ik het onder andere over mezelf :O ) kunnen gewoon niks…. Nee, ik snap wel dat je er geen zin in hebt. Ze zijn ook zo onvriendelijk daar in de Efteling. Ze geven ook nooit gratis koffie of ijsjes weg als er iets naars of juist iets leuks gebeurt. Nee in de Efteling moet je echt niet wezen voor werkende attracties. Straks bouwen ze nog een attractiekerkhof waar alle niet-werkende dingen dumpen: hebben ze meteen weer een attractie erbij, die altijd werkt, omdat hij toch niethoeft te werken.

Als je toch eens nagaat wat voor tests je tegenwoordig moet afleggen om als ‘irritant kind’ in een park als de Efteling aan de slag te mogen… Vrijwel alle bedrijven selecteren slechter. De Efteling blijft nog steeds met een personeelstekort in de zomermaanden, omdat er te weinig irritant genoege kinderen zijn die er willen en mogen werken. (als je te aardig bent word je natuurlijk ook afgewezen, dat spreekt voor zich!)

Blablabla voor Stevie Nicks. Leuk hè, als een bericht zo'n domme reactie terugkrijgt, terwijl je het serieus bedoelt en je denkt een draai te kunnen geven aan de opinie van een aantal lezers. (en dan heb ik het over mijn eigen bericht)

Bovendien kan ik je verzekeren dat die irritante kinderen bij zo'n grote attractie geen verantwoordelijkheid wat bediening betreft hebben. Het managment en de vaste krachten bij de attractie bepalen of er a) ontruimd wordt en b) hoe

• Piet

Mensen,mensen

Het is goed als er misstanden aan de kaak worden gesteld en het is mooi als we daar over kunnen discusieeren.Dit hele Python-gedoe is gewoon omdat het ook in de media komkommertijd is.Van gekkigheid weten ze niet hoe de zendtijd vol te krijgen,dus elk ding is nu belangrijk.

Onlangs is er het dak van een Pathe bioscoop in Groningen ingestort.Gaan we nu niet meer naar de bioscoop of naar een Pathe-bioscoop?Alleen mensen met claustrofobie zien hier een bevestiging in.Hoeveel daken storten er tegenwoordig in na een fikse regen of sneeuwbui?Hoeveel NS missers horen we?

Na elk incident staan er oud medewerkers klaar met hun commentaar van;ik heb het altijd al gezegd…..blahblahblah……waar rook is,is vuur,dus er zal zeker wel enige waarde aangehecht kunnen worden,maar zeg nou zelf;als je iets negatiefs wil vinden/zien dan zal je dat altijd kunnen vinden/zien,jaloezie,wraakgevoelens etc. spelen hierbij ook een grote rol,dus geef er geen doorslaggevende waarheidstheorie aan.

Ga er bij De Efteling maar vanuit dat men alles op alles wil zetten om een herhaling te voorkomen..En waarom bepaalde attracties niet werken zoals bedoeld;niet dansende elfjes,een zwijgende kleine boodschap….waar hebben we het eigenlijk over????…het zal zijn oorzaak wel hebben.Het is jammer,maar volgende keer beter…er is nog altijd genoeg wat het wel doet en leuk is om te bewonderen.