Bezoekers Phython ontsnappen een drama

• Stevie Nicks

Ik kon niet slapen door de berichten van Gemma en Jantien, maar nu ik dit bericht van Piet lees voel ik me al stukken beter. Bedankt Piet, ik sluit me hierbij aan bij jou mening.

• Gemma

Stevie Nicks schreef:

>

> Ik kon niet slapen door de berichten van Gemma en Jantien,

Whahahahahahahahahahahahahahahahaha!!!!!!!!! Cool

Dit vind ik echt lachen

Je doet het toch echt zelf. Lees je eigen belachelijke reacties nog maar eens door….Dan weet je ook meteen waarom je belachelijke reacties terugkrijgt!

• Dominic

Sorry hoor maar ik begin sterk de indruk te krijgen dat je of een kind van 12 bent of geestelijk achtergesteld …. Niet kunnen slapen van reacties, dan moet je je toch eens na laten kijken.

• nathalie

hallo allemaal

moet zeggen dat ik het ook erg vond. maar om nu te zeggen dat ik niet meer naar de efteling ga dat niet, ga er zeker weer naar toe en ook zeker weer in de python, niet vergeten dat die atracties electrisch zijn en kan er dus wel eens een storing zijn, de laatste keer dat ik er was had de vliegende hollander de ene storing na de ander, maar dan zie je echt geen kleine jongens/meisjes de boel runnen op dat moment komt er technisch personeel bij die de doorslag geeft evacueren of niet, dat er een fout is gemaakt dat is zeker maar er zijn geen doden en of zwaar gewonden gevallen dus mogen we spreken van geluk, en ervanuit gaan dat de efteling de veiligheidsprocedure nu beter in acht neemt, ze hadden de python vast moeten zetten en dan de mensen moeten evacueren dit hebben ze niet gedaan ik denk dat dat in het vervolg niet zo snel meer zal gebeuren, niet te vergeten niet alleen de mensen in de python kregen de schrok van hun leven ook het personeel zal angsten hebben uitgestaan

waar techniek bij komt kijken daar komen ook storingen bij kijken kijk naar de boosters op de kermissen die zijn ook allemaal gesloten vanwege een dodelijk ongeval maar kijk ook naar je eigen computer of auto die het begeeft allemaal techniek

een ieder heeft recht op zijn/haar mening maar om nu mensen dom en weet ik het te noemen slaat echt nergens op waar mensen werken worden fouten gemaakt en daar moet men van leren niemand is perfect

groetjes nathalie

• Linnythepooh

Hysterie is ook een vak zeg, Stevie Nicks. Jemig, ga je bij alles zo tekeer? Zou ik maar niet aan paddo's gaan beginnen :-)). Dit kan dus gebeuren, en er zijn gelukkig geen doden of zwaargewonden te betreuren. De veiligheidsmaatregelen worden aangescherpt. Ik heb er zelf het volle vertrouwen in en zal de volgende keer gewoon weer in de Python stappen.

• Nijn

Ik geef je helemaal gelijk, ook wij zijn met een groot aantal medewerkers ontslagen……bezuinigingen en overbodig. We boden teveel tegenstand. Door Ome Jos aan het regiem te laten is heel het team uit een gevallen.