wat een ophef!

• calimero

Effe goed naar de beelden kijken mensen……

Je ziet namelijk dat de voorste karren al OVER de lifthill heen staan> Daar zit geen remming meer en geen roll back want iest kanniet een berg op rollen.

Doordat men achteraan begon met evacueren krijg je heel simpel met de zwaarte kracht te maken. De kar is gewoon doorgetrokken door eigen gewicht en doordat de karren niet goed vast zaten kon dit gebeuren. En vast nog meer redenen maar houdt toch eens op met die stemming makerij. Mensen die doodsangst gillen. Ja doen ze elke rit is namelijk een achtbaan. Wat wel een mazzel is geweest is het feit dat de ontgrendeling van de beugel niet meer actief was want anders had die beugel nooit dicht kunnen blijven zitten. maar Stevie je bent ene lekkere pessimist

Oja weet zelf nog dat ik als kind erbod had op de python omdat er wel eens wat aan de karren mankeerde wat helemaal nooit naar buiten kwam. leve de mobieltjes met film mogelijkheden. Brengen veel meer onrust dan normaal zou moeten zijn.

• efteling37

Helemaal mee eens stevie het is iedere keer wat met de efteling eerst de vliegende hollander die niet een fatsoenlijk functioneerd,nu de phyton weer waar bijna weer een ongeluk mee gebeurd.

Weet je wat het ergste is dat het allemaal in de krant komt testaan.

Slechte reclame voor de efteling !!!!!

gr efteling37.

• Silvia

Slechte reclame voor de efteling !!!!!Onzin!!!!!!!!!!!!

In Disney mogen er wel doden valllen. Hoor je niemand meer over

Ik denk niet dat door deze fout mensen wegblijven uit de Efteling.

• Piet

Dit voorval geeft de Python weer de thrill alsof je voor het eerst in een achtbaan zit.

• Stevie Nicks

Ja Piet, dat kan ik idd niet ontkennen, want met extra spanning zal ik voortaan ook instappen. Verheug me er wel weer op, misschien moeten we eens van het prikbord een uitje regelen met alle vaste bezoekers van hier. Dan zien we elkaar ook eens van een andere kant. (als dat gebeurt dan heeft de Python idd voor heel wat ophef gezorgd)

• efteling37

Wat heb ik met disney temaken !!!!!!!!!!

Het het gaat toch om de efteling en niet om disney,

en wat maak je druk het is toch mijn menig mag je die tegenwoordig ook al niet meer zeggen !!!!

• jantien

Efteling mag zich wel eens achter de oren krabben en nadenken, hoe dat toch steeds weer kan gebeuren!

Ik ben een paar keer naar de efteling geweest de afgelopen jaren en vaak hebben vooral de achtbanen storing! Vaak zijn ze dan ook dicht ( gelukkig maar) en gebeuren er in feite geen ( grotere)ongelukken.

Maar ik kan me voorstellen dat mensen nu toch enige angst hebben om in de python te stappen. Heb je angst, stap er dan gewoon niet in en als je er inzit en er gebeurt wat dan @!#$ je er toch niet meteen uit. zwaai maar eens met een emmer water ondersteboven in het rond en dan zie je dat er geen water uitvalt. dus als je beugel niet werkt en je zit in een looping dan @!#$ je er ook niet uit. de beugels blijven trouwens werken ( extra beveiliging) als de atractie toch gaat rijden en je trekt de beugel omlaag dan klikt ie weer vast. Je hebt dan wel ff flink de schrik in je lijf na zo'n rit, maar daar komen de meeste mensen ook overheen.

• Silvia

Nog meer ophef??????????

http://www.nu.nl/news/1182323/10/Opnieuw_problemen_met_attractie_bij_de_Efteling.html

Ik zeg niets!!!

• Piet

Ook DROOMVLUCHT had tijdens het openingsjaar diverse problemen.

Dus waarom kan dat niet bij DVH.

Niemand is er op geen enkele manier in gevaar geweest,de storing is een beetje vervelend.Die mensen kunnen in ieder geval niet zeggen dat de attractie kort is.

Springen op de Efteling als een bos vlooien bij elke scheet die dwars zat , is een beetje overtrokken.Blijf er gewoon weg als het je te link is.

• jantien

Ik denk persoonlijk dat de efteling nog 1 van de veiligste pretparken is in Nederland.

Wel eens in slagharen geweest? die loopingstar daar heeft ook wel zijn beste tijd gehad en vroeger had je daar maar karretjes met een heupbeugel en als je vrij mager was zat je dus vrij los kan ik je zeggen.

En wat denk je van hellendoorn? daar was ook altijd van alles defect. En wat dacht je toen met die botsing in six flags in die achtbaan waarvan de karretjes onderaan de baan hangen.

Mensen blijf lekker thuis daar kan je niks gebeuren. Of ga een dagje madurodam doen, kan je fijn over de huisjes struikelen.