wat een ophef!

• onbekende

Ja dat klopt wat Jantien zegt, Slagharen heeft ook heel veel problemen gehad. Mijn zus heeft een keer in de achtbaan in de looping (net na het puntje dat je letterlijk op je kop hangt) een half uur stil gehangen. was hij een seconde eerder stil gehangen hing ze dus letterlijk stil op haar kop lekker een half uur lang. Dit is wel al jaren geleden gebeurd hoor maar toch.

Wij gaan zondag naar de efteling (ik ben er trouwens 20 jaar niet meer geweest) Ik ga gewoon niet in de python heb ik besloten maar dat is mijn gevoel, daar kwets je een ander niet mee. Ik denk wel dat het komt door het voorval.

Laat iedereen zelf beslissen of hij/zij wel of niet gaat.

Het lijkt mij erg leuk om daar weer eens te kijken!

Een heel ander vraagje ik hoop ook op een reactie!

Je hebt daar geloof ik het spookkasteel oid. kan iemand mij daar wat meer over vertellen wat het in houdt?? In kermis spookhuizen ga ik nooit vindt ik dood eng.

Sorry kan er niks aan doen al die schrik momenten.

Bedankt alvast!!

• Silvia

Hallo Onbekende,

Hetspookslot is goed te doen ook voor kleine kinderen. Er zit absoluut geen schrikmoment in.

Het enige wat ik “ëng” vind in het spookslot. Is de gang naar de hoofshow. Het is daar erg schemerig waardoor ik bijna niets zie.

Ga en geniet van het spookslot ook de muziek vind ik erg mooi

• onbekende

Bedankt voor je reactie erg aardig! Ik ga er dan toch maar in ik ben ook zo'n scheiterd, over de kop in achtbanene prima, maar een spookhuis vindt ik eng m

Ik hoef hier niet in die karretjes en dat ze ook nog achter je aan rennen.

Is het daar erg vies ik wilde een witte broek aan doen kan dat dan wel?

• jantien

waarom zou je een witte broek aandoen in een pretpark? Je gaat overal inzitten dus die broek blijft niet smetteloos wit.

Maar je kan rustig met je witte broek door het spookslot dwalen hoor, misschien geeft het voor de andere mensen wel een leuk effect. “ verrek zeg, daar loopt een witte broek”

:)

• lisa

Het spookhuis is niet eng,maar mooi gemaakt

en er lopen ook geen enge kerels achter je aan

je zit ook niet in een karretje

het is een echte spookshow, geen contact met poppen, spinnen etc

Wat eerder is gezegd de gang er naar toe is nog het griezeligste omdat je niet zoveel ziet

en aan het einde zit een deur waar je naar de spookshow gaat

aan de achterkant van het kasteel moet je er weer uit ( zeg maar zelfde princiepe als de indische waterlelies)

het leukste is ook als je de show en paar keer gaat bekijken op meerdere plekken

op elke plek zie je nl weer andere dingen

toen ik er vorige maand in de efteling was

kwamen er een paar mensen bij de ingang er ook weer uit

oh dat was griezelig zeiden ze tegen elkaar

ze hadden dus de show zelf niet gezien alleen de ingang naar de show

wou er nog wat van zeggen tegen die mensen maar werd net door mijn eigen groepje weg geroepen

veel plezier!