Weer mishandeling in Efteling

• stefanie

Sorry hoor, maar al die ruziemakers zijn zo'n 99% van de 100 kamptuig van de richel met merkkleding, zgn gouden sierraden en natuurlijk de standaard spuuglelijke petjes op hun kop en een uitstraling van ‘kijk mij eens stoer zijn’.

We kunnen het ook wel weer discriminatie gaan noemen maar ik weet dat ik gelijk heb, hoe stoerder het doet, hoe stommer het is, het zijn vaak allemaal dezelfde klote-leeghoofden die ruzie lopen te trappen om niks.

Kom eerst maar met bewijs voor het tegendeel, daarna zal ik er eens over na gaan denken om mijn mening bij te stellen…

• Lindsey

De politie heeft in de Efteling een vechtend stel uit Eindhoven aangehouden, omdat de man en vrouw een familie zou hebben geslagen. Het paar stond zaterdagavond in de rij voor de attractie Fata Morgana toen ze ruzie kregen met een familie uit Sprang-Capelle. Daarbij moesten de ouders rake klappen incasseren.

Volgens de politie stoorden blijkbaar meer mensen in de rij zich aan het agressieve paar. Zij lieten de familie voorgaan om een confrontatie te voorkomen. Uiteindelijk kwam het toch tot een handgemeen. De beveiliging van het pretpark greep in en hield de Eindhovense (20) en haar 45-jarige vriend aan.

De familie is hevig ontdaan over de gebeurtenis. Veel kinderen waren getuige. De 32-jarige vrouw en de 36-jarige man deden aangifte. De vechtersbazen zitten vast.

• Roosje

Zag het op het nieuws.

Echt vreselijk.

• mark

Wat ik niet snap is dat mensen geen geduld hebben, je bent toch een dagje uit… mensen waarom?? als we nou gewoon eens genieten? is dat zoveel gevraagt om te genieten van een dagje uit wat gezellig moet zijn.

mensen een wereld voor wonderen ….

• Piet

Denk dat,dat soort mensen al met heel veel stress en agressie in hun lijf er op uit gaan.Er hoeft dan ook maar het minste te gebeuren en ze slaan door!

Normaal gesproken doe je dat soort dingen yoch niet?Mafkezen!

• mark

Ik vraag me af of mensen tegenwoordig wel kunnen ontspannen. waarom doe je moeilijk in de rij van een attractie? is wachten dan zoveel moeite, ga dan niet hartje zomer als je niet in drukte wil maar neem een andere dag… tja snappen zullen we het wel nooit.

mark

• Lindsey

Ik zeg je, de Efteling wekt agressie op bij de mensen. De Efteling is daar zelf verantwoordelijk voor. De wachtrijen zijn te lang en te saai. Dat zig zag lopen door hekjes wekt gewoon irritatie op en ja, als er geen vermaak is dan gaan mensen op mensen letten ipv de omgeving. (die ook niet echt boeiend is voor velen)

Wat ik al eerder zei, ik ben soms meer attraktie voor vele mensen dan de attraktie waarvoor we in de rij staan.

Dus net als vroeger; Zet weer zo'n buikdanseres neer op dat podium bij het Fata Morgana en laat de Efteling maar kretief zijn met andere oplossingen.

• ireentje

jammer zeg,

het lijkt wel alsof dit de laatste tijd meer voorkomt of dat het nu in een keer in het nieuws komt.

Genieten de mensen er niet meer van? Je weet toch dat je, en zeker op zaterdag, bij de attracties toch moet wachten?

wij moeten nog gaan, hopelijk is de rest van het park en de sfeer nog wel hetzelfde als een aantal jaar geleden, weten jullie dat?

• mark

lindsey

ik moet je wel gelijk geven dat het wachten vroeger aangenamer. kijk bevoorbeeld naar de vogel rok. Daar was ooit een lasershow met veel geluid en show (weggehaald). fata morgana ( je zei het al) een buikdans act. Piranha daar is ook een podium daar stond ooit een salsa.samba band te spelen. CF daar de rode neuzen ( geen entertainment maar mis ze wel) en bij de DV is ook een podium dus het is er wel alleen de bandjes of entertainment plaatsen en het is geregeld toch. wat me wel opvalt is de komkommertijd in de media waardoor alles nieuws is. bedoel kijk naar een bericht over die scheet. t is ook wel weer nieuws zoeken he…. maar goed laten we hopen dat het overwaait en dat we snel gaan genieten van minder agressie in de wachtrijen…. we wachten af want het is een wereld vol wonderen…..

twinkelende groet

mark

• Margreet

Oke,wachtrij kan soms erg saai zijn, maar eh….sorry hoor…kunnen mensen niet eens even het fatsoen opbrengen om te wachten. Wij zijn fervente pretparkbezoekers (Disney, het Europapark, Phantasialand, de Efteling…en zo kan ik nog wel even doorgaan.) en het wachten hoort er nou eenmaal bij. De Efteling geeft heel duidelijk op hun website aan wat de drukke dagen zijn. Wij zijn helaas ook genoodzaakt om op de drukke dagen te gaan vanwege schoolgaande kinderen…..

Tja…dan moet je wachten. Ik heb mijn zoon altijd geleerd om netjes in de rij op zijn beurt te wachten…hij vindt het niet altijd leuk….maar het is niet anders.

Blijkbaar zijn er altijd mensen die het voor anderen moeten verpesten…..jammer!