Weer mishandeling in Efteling

• Lindsey

Nu kunnen “jullie” wel elke keer komen met opmerkingen als; kunnen mensen niet eens even het fatsoen opbrengen om te wachten, maar daar schiet je dus niks mee op he!?!? Je gaat echt die mensen niet op kunnen opvoeden met aangepast gedrag. Daarbij ligt de Efteling dicht bij 2 grote steden die bekend staan als meest crimineel. Die mensen die waarschijnlijk laag sociaal zijn en geen centjes hebben voor een leuke vakantie gaan dus met hun bij elkaar geraapte centen gefrustreerd naar die Efteling en reageren daar flink af. Want…eindelijk…ze mogen weer eens een keer!!!

Nogmaals, de Efteling zal echt stappen moeten zetten want anders raken zij een grote doelgroep kwijt door al die vechtpartijen, a-sociale schoolreisjes, mensen die scheten laten in wachtrijen enz enz…

Persoonlijk baal ik ENORM van die gillende kinderen door oorverdovend met elkaar communiceren de hele dag door. De verhalen die verteld worden bij verschillende sprookjes zijn soms niet te verstaan, en…zeg er maar eens wat van!!! Met deze gedachtes ga je tegenwoordig naar de Efteling. Jammer hoor.

• Gemma

Lindsey

Daarbij ligt de Efteling dicht bij 2 grote steden die bekend staan als meest crimineel.

Sinds wanneer ligt de Efteling tussen Rotterdam en Amsterdam?

Lindsey

Nogmaals, de Efteling zal echt stappen moeten zetten

Zoals??

• Lindsey

Meid, het is bekend dat Eindhoven op de eerste plaats komt wat criminaliteit betreft. Tilburg scoort ook erg leuk! Eerst je huiswerk maken voor je weer in de verdediging schiet. En welke stappen de Efteling moet zetten? Nou, daar heb ik niet voor gestudeerd. Laten ze daar maar iemand voor zoeken. Geld zat daar in die Efteling dus laten ze maar hun best doen.

• DRS.Hootemetoot

Nou,ik als welgestelt en geleerd man zou zeggen;

–Alle inwoners van Tilburg en Eindhoven persoonlijk een brief sturen met daarin een toegangsverbod voor de Efteling voor 5 jaar.

—Om ander gespuis buiten te houden;de toegangsprijs verhogen naar €250,25 pp en per dag maar 4000 personen toelaten.

—Om te voorkomen dat staatsloterijwinnaars,met een laag opleidingsnivo toch naar binnen weten te komen,moet bij aankoop en toegang gecontroleerd worden op geldige diploma's e.d.

—Bij elke attractie moet een ME-peleton gelegerd worden.

—Kinderen moeten de mond gesnoert worden met ducktape.

Een andere maatregel is;De Efteling sluiten,dan ben je het geweld en de agressie daar in elk geval kwijt.Ook andere geweldsbronnen zouden een halt toegeroepen moeten worden.Te denken aan het verbod op betaald voetbal,het openbaar vervoer zou opgeheven moeten worden,en wie met spoed naar het ziekehuis moet gaat dan maar met eigen auto,want daar stoppen we ook mee!

• Lindsey

Nounou, wat jij opnoemt is niet echt haalbaar he!?!

Entree prijs van 250 euro komt geen mens meer op af.

Maximaal 4000 mensen daar voel ik wel wat voor!!!(tu)

De Efteling sluiten…hoe kun je zoiets zeggen???

• Drs.Hotemetoot

Veel van de antwoorden liggen in veel van jouw reacties op anderen!

• Stefanie

Mijn God, Linsdey, wat ben jij voor een dom mens! Drs. Hotemetoot steekt duidelijk de draak met je, zoals wij inmiddels allemaal wel denk ik zo.

Goed, er is de laatste tijd flink wat aan de hand in de efteling, nou en?! Als jij daar jouw probleem van wilt maken doe je dat lekker zelf en blijf je thuis, wij zitten er echt niet mee hoor. Ja, het is behoorlijk erg wat er gebeurt, maar je doet er weinig tegen.

Zodra de efteling selectief gaat doen, DAN hebben ze pas een probleem.

En even voor de goede orde; ik kom uit tilburg en heb jarenlang een abbonement gehad, ben nooit het park uit gestuurd voor misdragingen… vreemd he?!

En ik kan je een ding adviseren als het je zo dwars zit: Kom zelf niet meer naar de efteling en doe eens een weekendje psychiater, die horen met liefde en plezier al dat muggenziften van je aan!

• Drs.Hotemetoot

Lindsey…was dat vorig seizoen niet Stevie Nicks?

• Margreet

Daar zat ik ook net aan te denken.

Zou best eens zo kunnen zijn.

• Stefanie

Ach, al zijn het er meerderen, het valt allemaal onder dezelfde categorie: trieste, nutteloze en achterlijke wezens die echt geen leven hebben buiten het zeuren over vanalles en nogwat om even in het midden van de belangstelling te staan…