goed idee ??

• pardonneke

Hoi, ik heb dit al bij het abonnementenonderzoek aangegeven, maar wat vinden jullie van het volgende :

Aangezien De Vliegende Hollander dit seizoen niet meer opengaat heb ik bij de Efteling aangegeven om volgend seizoen als een soort pre-opening de abonnementhouders 2 dagen eerder dan de officiele opening de mogelijkheid te geven om als eerste in de nieuwe attractie te gaan. Dit hebben ze dit jaar in Disneyland ook gedaan bij de opening van Buzz Lightyear, daar lagen voor de abonnementhouders speciale kaarten klaar om er als eerste in te kunnen, en ze kregen een speciale pin daarbij. Lijkt me heel leuk als de Efteling dit volgend jaar voor de (trouwe) abonnementhouders organiseert.

Gr Pardonneke.

• Gemma

Dat lijkt me zeker een goed idee :D

• Stefanie

Word er warm van :D Maar als ze het in Disney hebben gedaan, geef ik het hier weinig kans. En eerlijk is eerlijk, de Efteling is best gesteld op z'n centen, en dit kan ze boze klanten kosten :(

• Kevin O.

Thja waarom niet we hebben niets te verliezen.. Hoe sneller hij opent voor abo houders des te sneller kan ik beginnen bij DVH.

• pardonneke

Waarom zou het klanten kunnen kosten, je houdt gewoon een opening voor de officiele opening, daar is toch niets mis mee.

Zie het meer als een beloning voor het lange wachten, de bezoekers zonder abo komen toch wel als ze perse in de vliegende hollander willen.

• Phil

Het is een leuk idee, ik stelde laatst de Efteling voor om het abo ook voor de winter-Efteling te kunnen gebruiken, aangezien het al genoeg kost.

Zal ook niet doorgaan, maar ik heb het geprobeerd.

• Stefanie

Nou, ik heb zelf een abo, dus daar ligt het niet aan, maar het komt op mij toch over als een soort voortrekkerij. Kan aan mij liggen?

• Gemma

Stefanie schreef:

>

> Nou, ik heb zelf een abo, dus daar ligt het niet aan, maar

> het komt op mij toch over als een soort voortrekkerij. Kan

> aan mij liggen?

Even een kleine vergelijking:

130 euro tegen 26 euro

Ik vind dat dat al genoeg zegt.

Bovendien mag de Efteling best wel wat guller worden tegenover zijn abohouders. Zeker als je dat met andere parken vergelijkt! Ik zou het dus niet als voortrekken zien, maar ik denk ook niet dat de Efteling dit gaat doen :?

• Kevin O.

Gemma schreef:

>

> Stefanie schreef:

> >

> > Nou, ik heb zelf een abo, dus daar ligt het niet aan, maar

> > het komt op mij toch over als een soort voortrekkerij. Kan

> > aan mij liggen?

>

> Even een kleine vergelijking:

>

> 130 euro tegen 26 euro

>

> Ik vind dat dat al genoeg zegt.

> Bovendien mag de Efteling best wel wat guller worden

> tegenover zijn abohouders. Zeker als je dat met andere parken

> vergelijkt! Ik zou het dus niet als voortrekken zien, maar ik

> denk ook niet dat de Efteling dit gaat doen :?

Als de Efteling Reëel is mogen ze best abo houders tegemoet komen met dit voorstel.. op zich niet veel gevraagd toch? 1april valt volgend seizoen op een zondag (mits hij daadwerkelijk op deze datum open gaat) dan is een zaterdag een mooie gelegenheid om de abo houders voor te laten gaan en de officiële opening van DVH op zondag te houden. Maarja wie zijn wij om dat voor elkaar te krijgen.

• archvangigi

Kevin O. schreef:

>

> Gemma schreef:

> >

> > Stefanie schreef:

> > >

> > > Nou, ik heb zelf een abo, dus daar ligt het niet aan, maar

> > > het komt op mij toch over als een soort voortrekkerij. Kan

> > > aan mij liggen?

> >

> > Even een kleine vergelijking:

> >

> > 130 euro tegen 26 euro

> >

> > Ik vind dat dat al genoeg zegt.

> > Bovendien mag de Efteling best wel wat guller worden

> > tegenover zijn abohouders. Zeker als je dat met andere parken

> > vergelijkt! Ik zou het dus niet als voortrekken zien, maar ik

> > denk ook niet dat de Efteling dit gaat doen :?

>

> Als de Efteling Reëel is mogen ze best abo houders tegemoet

> komen met dit voorstel.. op zich niet veel gevraagd toch?

> 1april valt volgend seizoen op een zondag (mits hij

> daadwerkelijk op deze datum open gaat) dan is een zaterdag

> een mooie gelegenheid om de abo houders voor te laten gaan en

> de officiële opening van DVH op zondag te houden. Maarja wie

> zijn wij om dat voor elkaar te krijgen.

Wij verkeren niet in de luxe om in de buurt te wonen, hoewel we wel helemaal

gek van de Efteling zijn. Om die reden kunnen we ook maar 2 á 3 keer per jaar

gaan. Dat is toch 3 keer 26 euro p.p. totaal: 78 euro. Niet rendabel genoeg om

een abo te nemen. Met 4 bezoekjes zou je je abo eruit halen. Enfin, ik zou het

wel voortrekkerij vinden, hoewel ik de houders van een abo best wel iets gun.

Is het niet zo dat je als abo houder al een beetje extra krijgt doordat je feitelijk

onbeperkt het park bezoeken kan? Kennelijk woon je als abo houder ook in de

buurt, en hoef je geen lange reis inclusief reiskosten parkeergeld (?) te betalen.

Zal wel weer iets typisch Hollands zijn, voor een dubbeltje op de eerste rang.

(Sorry als ik mensen tegen het zere ben schop)

Groetjes Arch en Gigi ;-)