goed idee ??

• williewortel

Ik snap werkelijk je ophef niet, maar als je vind dat het niet kan dan ga je toch niet.

Je hebt zeker ook geen airmiles pasje zodat je korting krijgt op van alles en nog wat.

Ik zal je alvast uit de illusie helpen, ik heb GEEN airmiles pasje, dus ik loop allerlei voordelen mis, maar moet ik het daar dan maar niet mee eens zijn ??

Denk daar maar eens over na

• williewortel

ben ik ergens een tussen“n”vergeten ??

Spijt me dan.

Stefanie schreef:

>

> Volgens mij ben jij hier de zielepiet williewortel. En ik heb

> WEL DEGELIJK een abonnement en ik vind het ook niet kunnen.

> En als jij ook maar één werkende hersencel zou hebben zou je

> tenminste weten, en dan zeg ik nog niet eens het er mee eens

> zijn, wat ik bedoel.

> En leer eens typen, er klopt geen bal van jouw zinnen.

• pardonneke

Hehe, er is er eentje die het snapt, wat een ellende kun je veroorzaken met een topic zeg, ik word bang om nog eens iets te plaatsen.

Het hele idee had niets te maken met voortrekken of wat dan ook, maar puur om een voordeeltje voor alle trouwe abonnementhouders om als een van de eerste deze geweldige nieuwe attractie mee te mogen maken.

En dan nog iets, als je echt niets beters weet sonja en stefanie en al die andere mensen dan hier te gaan lopen zeiken over het juiste gebruik van zinnen dan zit je toch echt op de verkeerde pagina, ga eens kijken op een site van nederlandse taal puristen of zo, dit is echt te zielig voor woorden en heeft helemaal niets met het onderwerp te maken, daarnaast vind ik dat je mensen daarmee kwetst.

Ik hoop dat het nu einde discussie is en ik zie de uitnodiging van de Efteling volgend jaar wel tegemoet.

Mvg,

RvdB

• Sonja van Mourik Thelen

sorry hoor pardonneke, ik heb met geen woord gerept over taalfouten er werd gevraagd om een mening en die gaf ik.

Ik wens dan ook niet dat soort opmerkingen als die van williewortel te krijgen.

en jouw antwoord vind ik dan ook zeer onzinnig.

Ga tekeer tegen die wortel, maar niet tegen mij of stefanie

En ik denk niet dat ik mensen kwets het is eerder andersom!

• pardonneke

Wat is het verschil als het een paar uurtjes eerder open is of een paar dagen voordat de efteling officieel open gaat ??

Zoals jezelf al zegt levert die paar uur denk ik meer jaloerse blikken op dan bv de dag voordat de Efteling open gaat.

Ze mogen het van mij ook wel doen als de Efteling open is en dan de invalideningang de eerste week als een soort “fastpass” ingang gebruiken voor de abonnementhouders. Of vind je dat ook voortrekkerij. Overigens werkt die fastpass in disneyland perfect, je kunt het misschien wel zien als voortrekkerij maar je bent volgens mij dom als je er geen gebruik van maakt. Ik geloof niet dat er iemand met een fastpass denkt van “Oh wat zielig voor die mensen die in de gewone wachtrij gaan staan”. Dat was heel het idee achter deze topic. Alleen jammer dat er zoveel mensen zijn die de plank volledig mis slaan er van alles bij gaan halen, jammer…..

• Phil

Zo zijn mensen.

• Phil

Daar is deze site niet voor!!!!!!!!!!!!!!!!

nu ga ik hier nog een laatste bericht aan vuil maken voor williewortel en dan kap ik er voor dit topic mee, want maak me nu echt kwaad en dat is ook weer niet de bedoeling:

Datum 06-06-2006

Staat er een reactie van ene williewortel.

kort samengevat: vader werkt in de plantsoendienst en een nicht bij de financiele administratie.

dankzij hun heb ik wel een gratis abbo. dat dan weer wel!!

is je geheugen weer opgefrist?

en de fast pass van disney is voor iedereen te gebruiken dus niet speciaal voor abo houders.

En over mensen die er van alles bij halen daar doe je zelf ook aan mee hoor pardonneke.

anders heb je het niet over disney.

maar goed, wat ik al zei, ik ga er nu geen woorden meer over vuil maken.

ik hoop nu weer leuke topics te zien.

• Phil

1, 2, 3, …..

Dank je phil, die raad volg ik op